אמנת השירות - כלל ביטוח אשראי

עובדי ומנהלי כלל ביטוח אשראי מקבוצת "כלל ביטוח" מחויבים לפעול בהגינות, בכבוד ובמקצועיות ולאפשר לכם ליהנות משקיפות, זמינות ופשטות וכל זאת תוך הקשבה, למידה ושיפור מתמידים.

הגינות וכבוד

הגינות היא הבסיס לקשר העסקי בינינו לבין לקוחותינו. אנו מחויבים להגינות ורואים בה ערך מחייב. אנו רואים את מערכת היחסים עם הלקוח כקשר מתמשך וארוך טווח ולכן אנו מחויבים להקפיד ולנהוג בו בכבוד ובהגינות.

שקיפות ופשטות

אנו מכירים במורכבותו של המוצר הביטוחי ונפעל במטרה לפשט אותו ככל שניתן. אנו שואפים לפעול בשקיפות ולהביא בפני הלקוחות את המידע הרלבנטי, באופן זמין, מובן, פשוט ובהיר ככל שניתן.

מקצועיות

אנו רואים במקצועיות ובמיומנות ערך מרכזי ונקפיד לעשות שימוש בידע ובניסיון ארוך השנים שברשותנו במטרה לקדם את צורכי הלקוחות, לשפר את המוצרים ולהיות מחויבים לאיכותם.

זמינות

אנו מחויבים לספק ללקוחותינו באמצעות מגוון ערוצי התקשורת העומדים לרשותם, שירות זמין ורציף, לתת מענה ראוי לצרכיהם במהירות, ביעילות ולספק פתרונות בפרק זמן סביר.

הקשבה, למידה ושיפור

אנו מקצים משאבים ותשומת לב מיוחדת לקבלת משובים מהלקוחות, מהם נוכל ללמוד כיצד להשתפר. אנו מחויבים לתהליך בלתי פוסק זה, במסגרתו נקשיב, נלמד ונתקן את שנדרש. כדי לאפשר את כל האמור, וכחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות שלנו, אנו חותרים לקיים תקשורת זמינה ויעילה עם לקוחותינו. לצורך כך, אנו מעמידים לרשותכם מגוון ערוצי התקשרות, וביניהם, אתר האינטרנט, דואר אלקטרוני, דואר, פקס, מענה אנושי. כמו כן אנו זמינים לכל פניה באמצעות מנהלי קשרי הלקוחות או מזכירות החברה ומחלקת פניות הציבור.

לשירותך

נציגנו ישמחו לעמוד לשירותך בכל שאלה או בעיה. לשם כך עומדות לרשותך מספר דרכי התקשרות: ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות באמצעות מספרי הטלפון / הפקס המופיעים מטה או באמצעות שליחת טופס צור קשר. אנו כאן בשבילך על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר ונדאג לטפל בפנייתך במלוא תשומת הלב ובהקדם האפשרי.

אמנת שירות זו מהווה בין היתר הצהרת תיאום ציפיות בין ציבור הלקוחות לבין הקבוצה, ואנו מודדים ומבקרים כל העת את אופן עמידתנו בה, בין היתר, באמצעות מדדי שירות שהצבנו לעצמנו במטרה להעניק ללקוחות שירות איכותי ויעיל. אנו משקיעים מאמצים רבים כדי לעמוד במדדי שירות אלו ואף להשתפר, עם זאת, מטבע הדברים, במצבים משתנים, דוגמת עומס בלתי צפוי, שיבושי תקשורת, טעויות אנוש, תקלות מחשב וכיוצ״ב, תיתכן סטייה ממדדים אלו או שינויים. כל לקוח הסבור כי לא קיבל את השירות הראוי לו מוזמן לפנות לממונה על פניות הציבור ופניתו תבדק לפניה לחץ כאן לגופה ותענה.

 

 


כלל ביטוח אשראי

טלפון 03-6276333 או 9512* | פקס 03-6276300

בימים א‘-ה‘ בשעות 08:30-16:00

 

זמני התגובה לטיפול בפניות

סוג השירות סוג הבקשה זמן תגובה
הפקה   8 ימי עסקים
שירות אישור לבקשות אשראי 11 ימים בממוצע
תביעות סילוק תביעה

120 ימים ממועד הפירעון, ובכפוף לתנאי הפוליסה.

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter