בנקאות פתוחה בכלל ביטוח ופיננסים

כלל ביטוח ופיננסים יישמה את הפתרון לבנקאות פתוחה בהתאם לדרישות חוזר הוראות למקורות מידע פיננסי שהם גופים מוסדיים.

שירות ותמיכה

סטנדרט שירות

•כל פנייה תיבחן תוך יום עסקים אחד ותסווג לפי מורכבות המענה וזמן הטיפול

•הפונה יקבל מועד משוער לקבלת מענה תוך עד 3 ימי עסקים

•הפונה יעודכן עם סיום הטיפול בפנייה

•תקלות ייצור משביתות יתועדפו ויטופלו בהתאם

 

מוקד התמיכה של כלל ביטוח ופיננסים לבנקאות פתוחה

מוקד התמיכה שלנו מיועד לסייע לנותני שירות המידע. התמיכה תינתן לנותני שירותי מידע שקיבלו תעודה מהרגולטור ומבקשים לקבל סיוע בקשר לסביבת הייצור או סביבת ה Sandbox

כדי לקבל שירות אפקטיבי, יש לפנות למייל: TPPAssistance@clal-ins.co.il עם המידע הרלוונטי ופרטי קשר עדכניים ותקינים

•מזהה הנש"ם כפי שמופיע בתעודה שניתנה ע"י הרגולטור

•כתובת מייל לקבלת עדכונים בקשר לפנייה

•סביבה (ייצור/Sandbox)

•פרטי תקלה: מועד התרחשות, שם תהליך / שדר, תוכן השדר, תוכן המענה שהתקבל מכלל ביטוח ופיננסים

•כל פרט אחר אשר יכול לסייע במתן השירות

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter