ביטוח רכב מרכז מידע

מה מכסה ביטוח החובה?

ביטוח החובה הינו ביטוח שבעל הרכב חייב לרכוש מתוקף חוק. הביטוח מכסה נזקי גוף בלבד שעלולים להיגרם למי שנפגע עקב תאונת דרכים.

היקף האחריות והיקף הכיסוי לנזקי גוף בענף זה מבוססים על פקודת ביטוח רכב מנועי, התש"ל- 1970 ("פקודת רכב מנועי"), ועל חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה-1975 ("חוק הפלת"ד"). פקודת רכב מנועי מטילה על בעל רכב, חובה לרכוש ביטוח בגין נזקי גוף בלבד שייגרמו לנוהג ברכב המבוטח או לנוסעים בו או להולכי רגל שנפגעו כתוצאה מפגיעת הרכב המבוטח, ואילו חוק הפלת"ד, קובע כי אדם המשתמש ברכב מנועי או נוהג בו חייב לפצות את הנפגע על נזק גוף שנגרם לו בתאונת דרכים שבה מעורב הרכב ומפרט את היקף הפיצוי אשר הנפגע זכאי לקבל. אחריות זו הינה מוחלטת ומלאה.

לפעמים גם אם נוסעים בזהירות פוגעים בטעות ברכב אחר. טעות קטנה יכולה לעלות הרבה כסף. בדיוק בשביל זה צריך ביטוח צד ג' של כלל ביטוח.

במסגרת הטיפול בתיקון הנזק לרכבך עומדת לך היכולת לבחור בין מסלולי תיקון שונים, כאשר המסלול המומלץ ביותר הוא מסלול התיקון באחד מבין מאות המוסכים הנמנים על רשימת מוסכי ההסדר של מחלקת תביעות רכב רכוש "כלל וסע".

פרטים נוספים אודות המסלולים והמוסכים השונים תוכל לקבל במוקד כלל וסע בטלפון 077-6385555 שלוחה 1.

 

תיקון הרכב במסלול הסדר מוסכים מבטיח לך:

  • הנחה בגובה ההשתתפות העצמית.
  • ליווי מקצועי ואמין ע"י שמאי החברה.
  • שחרור מהצורך לשלם במוסך תמורת התיקון - אנו נבצע זאת במקומך.
  • רכב חלופי חינם - בחלק מהמוסכים יינתן לך הרכב החלופי החל מהיום הראשון של התיקון ועד סיומו.

הביטוח המקיף של כלל ביטוח מבטיח לך נסיעה בטוחה לאורך כל הדרך, בין אם גרמת נזק לרכב אחר או לרכב שלך - הינך מבוטח.

במוסך הסדר תהליך הטיפול הוא מהיר וקל - המבוטח משלם רק חלק מדמי ההשתתפות העצמית הנקובים בפוליסה, ויוצא לדרכו.

כל ההתחשבנות נעשית על ידי נציגי השירות של החברה מול המוסך ללא צורך בהתרוצצויות מיותרות, סחבת בירוקרטית וכאבי ראש.

מוקד השירות של "כלל וסע" ילווה אותך באופן אישי וממוקד בכל שלב בדרך להשלמת התביעה. בעזרת נציג השירות המקצועי של "כלל וסע" תיפתח התביעה עבורך, תקבל סיוע בבחירת שמאי, יומלץ על מוסך ההסדר ויוקצה מטפל. השירות שלנו, היתרון שלך – ליווי, טיפול מהיר ויעיל בתביעה באמצעות מיישבי התביעות המקצועיים של "כלל וסע" הכולל את שלב סגירת התביעה – הכל במרכז שירות אחד ומקצועי.

מבוטח של כלל ביטוח יכול להודיע על מקרה ביטוח (גניבה, אובדן או תאונה) באמצעות אתר האינטרנט של החברה. כל שעליו לעשות הוא למלא את פרטיו ופרטי האירוע באתר החברה ואלה יטופלו בהקדם על ידי נציג שירות של "כלל וסע" שילווה אותו באופן אישי וממוקד משלב הדיווח על מקרה הביטוח ועד לשלב סיום הטיפול.

כל מבוטח של כלל ביטוח יכול לעקוב אחר סטטוס ההודעה שלו בגין מקרה הביטוח שארע לו, באתר האינטרנט של החברה.

על מנת לעשות כן, עליו להרשם לאתר ולהכנס לאזור האישי באתר האינטרנט של החברה על ידי סיסמא ותעודת זהות, בכל מועד שיבקש.

מבוטח של כלל ביטוח יכול להגיש תביעה דרך אתר האינטרנט של החברה. כל שעליו לעשות הוא למלא באתר את פרטיו ופרטי התביעה באתר החברה ואלה יטופלו בהקדם על ידי נציג שירות של "כלל וסע" שילווה אותו באופן אישי וממוקד משלב פתיחת התביעה ועד לשלב סגירתה.

כל מבוטח של כלל ביטוח יכול לעקוב אחר התביעה שלו באתר האישי שלו אליו הוא יכול להיכנס על ידי סיסמא ותעודת זהות.

באתר האישי יוכל המבוטח לעקוב אחר סטטוס התביעה בכל מועד שיבקש.

על מנת שתוכל לקבל את השירות הטוב ביותר במוקד השירות של "כלל וסע", מרכזי השירות לתביעות רכב, עליך למלא את הפרטים הבאים: פרטי הרכב המבוטח, פרטי הנהג (כולל תאריך לידה מלא), מועד התאונה, מקום התאונה, שעת התאונה, תאור התרחשות התאונה. כמו כן, יש להקפיד על רישום הפרטים המלאים של פרטי בעלי הרכב המעורבים בתאונה ותיאור הנזקים שנגרמו בתאונה.

הציוד החקלאי שלך יקר, אל תשאיר אותו ללא ביטוח. ביטוח טרקטור חקלאי מבית "כלל ביטוח" מכסה את הטרקטור הן בתנועה והן בחנייתו.

אפשר לבטח, בתמורה לפרמיה נוספת, גם את הסחורות והמטענים המובלים עליו וכן ביטוח חובה לטרקטור.

 

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter