אתה נמצא כאן
- דף הבית
- אודות קבוצת כלל
- אודות כלל פנסיה וגמל
- דרישות לתהליך אימות זהות
דרישות לתהליך אימות זהות
דרישות לתהליך אימות זהות
לקוחות נכבדים,
עקב הוראות רגולטוריות, ועל מנת לשמור על פרטיות הנתונים של לקוחותינו, החל מיום 01.09.2010 נוכל למסור מידע בנוגע לקופות הגמל, קרנות השתלמות וקרנות פנסיה רק לאחר ביצוע הליך זיהוי.
לצורך ביצוע הליך הזיהוי, תתבקשו לענות על 3 שאלות, שהתשובה להן ידועה רק לכם. כמו כן תתבקשו למסור את מספר העמית בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות. מספר העמית נמצא בדוח השנתי/רבעוני האחרון שנשלח אליכם.
במידה ולא תוכלו למסור את מספר העמית, תתבקשו להעביר אלינו באמצעות הפקס את צילום תעודת הזהות.
לצורך קיצור הליך הזיהוי, אנא הכינו מבעוד מועד את מספר העמית/מספר חשבון קופת גמל וכן צילום תעודת זהות וטלפון להתקשרות.
לעיון בהעתק הוראות משרד המשפטים בדבר הליך אימות הזיהוי לחצו כאן.
כמו כן, תוכלו למצוא דו"ח לדוגמא המציג בפניכם היכן ניתן למצוא את מספר העמית/מספר חשבון בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות.