שאלות נפוצות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל - מלחמת חרבות ברזל

 

 

 

אני שוהה כרגע בחו"ל והפוליסה שלי הסתיימה. טיסתי התבטלה עקב המצב, מה עלי לעשות?

 פוליסת נסיעות לחו"ל מוארכת באופן אוטומטי ב-48 שעות וללא עלות.
אם נדרשת הארכה מעבר ל–48 שעות, ניתן להאריך את הפוליסה עד תקופת הביטוח המקסימאלית בהתאם לגילך ובכפוף לתנאי הפוליסה.

לעדכון וביצוע שינויים בפוליסה, ניתן ללחוץ כאן ולהיכנס לאזור האישי שלך באתר. כמו כן, ניתן לפנות אלינו באמצעות המוקד הטלפוני של כלל שמספרו 972-3-7111140+  או באמצעות כתובת המייל: digitalhul@clal-ins.co.il.  

 

מוקדי השרות השונים עומדים לשירותך בטלפונים הבאים:
קופ"ח כללית: 972-3-9420630 +
קופ"ח מכבי: 972-3-2940424+
לאומית: 972-3-9420425+

 

לנוחותך, להלן מספרי החירום של מספר חב' תעופה :

  • אל-על : 03-9771111
  • ארקיע : 03-6903333/ 053-3550455
  • WIZZ : 03-3741285
  • TUS : 35-724-200400+

 

עקב המצב אני רוצה לבטל את הפוליסה שרכשתי, איך אוכל לבצע זאת?

באפשרותך לבטל את פוליסת הביטוח ולבצע שינויים באזור האישי באתר באמצעות הקישור הבא או באמצעות המוקד הטלפוני שמספרו 972-3-7111140+, ולקבל החזר בגין דמי הביטוח, בהתאם לתנאי הפוליסה.

 

עקב המצב הבטחוני ביטלתי את הנסיעה לחו"ל, האם אני זכאי/ת להחזר בגין עלות הנסיעה
 
(כרטיסי טיסה, מלונות, וכד'?)

לא, הכיסוי הינו למקרה של ביטול נסיעה עקב אירוע רפואי פתאומי של המבוטח או בן משפחה קרוב או קבלת צו 8 , עד סכומי הכיסוי המקסימליים ובהתאם לתנאי הפוליסה המלאים.

 

בעת שהותי בחו"ל קבלתי צו 8 ואני נאלץ/ת לקצר את הנסיעה. האם עלויות שינוי כרטיס הטיסה יכוסו?
במידה שרכשת כיסוי לקיצור נסיעה, הנך זכאי/ת במסגרת הפוליסה שלך להחזר בגין ההוצאות שנגרמו לך עקב קיצור הנסיעה, עד סכומי הכיסוי המקסימליים ובהתאם לתנאי הפוליסה המלאים.

 


למידע נוסף, לחצו כאן

 

 

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter