ההבהרות
- לקוח רשאי לבקש ליטול הלוואה כנגד יתרת החיסכון הצבורה בפוליסת הביטוח/ חשבון הגמל או הפנסיה שלו.
- כספי החיסכון משמשים כבטוחה להלוואה ומוסיפים לצבור תשואה לאורך תקופת ההלוואה, בהתאם לתנאי הפוליסה/ תקנון הקופה / הקרן.
- אין לראות בהגשת הבקשה כאישור למתן הלוואה. רק קבלת הודעת החברה על מתן ההלוואה, בצירוף הסכם ההלוואה חתום על ידי החברה ונספחיו, תהווה אישור למתן ההלוואה.
- לקוח במסלול השקעה 'הלכה' – יודגש, כי ביום ט"ז כסלו תשע"א (23.11.2010) נחתם שטר היתר עיסקא ע"י כלל חברה לביטוח בע"מ וע"י כלל פנסיה וגמל , שהינו מאושר ע"י ועד הפיקוח ההלכתי.
- ככל שתאושר ההלוואה, לוח סילוקין יישלח לאחר תשלום ההלוואה.
- במידה וקיימת בקשת הלוואה פתוחה, לא ניתן להגיש בקשה נוספת, אלא רק לאחר ביטול או סיום טיפול ע"י כלל בבקשה קיימת.
- זמן טיפול בבקשה עד 5 ימי עסקים בפוליסות חיסכון פיננסי ועד 7 ימים בחשבון פנסיה וגמל.
- בבקשת הלוואה מעל 250,000 ₪ או 300,000 ₪ במצטבר (כולל הלוואות קיימות) ועד 500,000 ₪ ניתן לבצע זיהוי עבור הלקוח במסגרת התהליך. אחרת, הלקוח יידרש לתהליך זיהוי ע"י החברה.
- בבקשת הלוואה מעל 500,000 ₪ (סכום מצטבר הכולל הלוואות קיימות או סכום של הלוואה חדשה), הלקוח יידרש לתהליך זיהוי ע"י החברה בלבד.
- תשלום הלוואה יתבצע ישירות לחשבון הבנק של הלקוח בלבד.
- החזר תשלומי ההלוואה יבוצע מחשבון הבנק של הלקוח בלבד.
- מינימום מתן הלוואה - 10,000 ש"ח.
- בהלוואות במוצרי גמל וחיסכון פיננסי, במסלול ריבית פריים, גובה הריבית ישתנה על פי תקופת ההלוואה המבוקשת ( 6-36, 37-60, 61-83 חודשים).
- סכום מקסימאלי להלוואה: מקרן השתלמות – 600,000 ש"ח (סכום מצטבר מכל הקופות). מקופות גמל להשקעה – 600,000 ₪.
- קבלת ההלוואה וקביעת תנאי ההלוואה מותנים בקבלת אישור החברה וכפופים לשיקול דעתה הבלעדי, כמו גם להוראות ההסדר התחיקתי, למדיניות החברה, לתנאי הפוליסה/ות ו/או התקנון/ים ולתנאי הסכם ההלוואה.
- האמור לעיל אינו מהווה הצעה לכריתת חוזה או מצג לצורך עריכת עסקה, אינו מחליף עיון בהסכם ההלוואה, ורק הרשום בהסכם ההלוואה החתום ע"י החברה יש בו כדי לחייב את החברה.
- תינתן הלוואת בלון על כספים נזילים בלבד, הזכאות למתן הלוואת בלון בכספים נזילים הינה עד 70% שיקבע ע"פ תקופת חודשים מבוקשת( 6-36, 37-61 ,62-83)
הודעה בנוגע לקבלת חיווי אשראי
-
לשם בדיקת זכאותו של העמית ובחינת התקשרות עימו בעסקת אשראי, בכוונת כלל לפנות ללשכת האשראי בבקשה לקבל חיווי אשראי לגביו. לצורך כך, לשכת האשראי תגיש לבנק ישראל בקשה לקבל נתוני אשראי לגביו, הכלולים במאגר נתוני האשראי בבנק ישראל.
הודעה לעמית בעניין זה תימסר כחלק מהליך הגשת הבקשה.