אתה נמצא כאן
- דף הבית
- פנסיה
- פנסיה מרכז מידע
- איחוד חשבונות לא פעילים בקרנות הפנסיה תחת קורת גג אחת
איחוד חשבונות לא פעילים בקרנות הפנסיה תחת קורת גג אחת
איחוד חשבונות לא פעילים בקרנות הפנסיה תחת קורת גג אחת
לעתים קרובות בעת מעבר למקום עבודה חדש, כספי הפנסיה לא ממשיכים להיות מופקדים בקרן הפנסיה שבה חסכת לפני כן, אלא נפתח לך חשבון בקרן פנסיה אחרת. מכיוון שבשוק העבודה המודרני קיימים לא מעט מעברים של עובדים בין מקומות עבודה, יכול להיות שכספי הפנסיה שלך מפוזרים בין מספר קרנות פנסיה.
על מנת לאפשר לך לרכז את כל החשבונות שרשומים לזכותך בקרנות הפנסיה תחת קורת גג אחת, דבר שיפשט עבורך את תמונת המצב לגבי היקף החיסכון ויגדיל את כוח המיקוח שלך לשיפור תנאי החיסכון הפנסיוני שלך. הליך איחוד החשבונות ייעשה בצורה אוטומטית, ללא צורך במעורבות פעילה שלך, אלא אם כן תבחר שלא לבצע אותו.
איך מתבצע הליך איחוד חשבונות?
תחילה נדרש לאתר את הכספים הרשומים על שמך בקרנות פנסיה בהן אתה במעמד עמית לא פעיל. תהליך האיתור יתבצע על ידי העברת פרטיך (ת.ז, תאריך לידה ותאריך פתיחת החשבון) למערכת אוטומטית לאיתור חשבונות באגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר. המערכת תבצע את האיתור ללא מגע יד אדם. יובהר כי הפרטים יימחקו בתום הליך איחוד החשבונות וישמשו אך ורק לאיתור חשבונות בקרנות פנסיה ולא ישמשו לצרכים אחרים.
אם את/ה לא מעוניין/ת שפרטיך יועברו מכיוון שאתה לא מעוניין לבצע איחוד בין החשבונות הלא פעילים שלך לבין החשבונות הפעילים שלך בקרנות הפנסיה, באפשרותך למסור לנו הודעה על כך (להלן: "הודעת סירוב"). החברה שלחה לכל עמית הודעת סירוב ייעודית בהתאם לנוסח הקבוע בחוזר באמצעות מכתב שנשלח לעמית באמצעות דואר ישראל הכולל את הודעת הסירוב.
את הודעת הסירוב יש להחזיר לחברה באחת מהדרכים הבאות בלבד:
א. העברת טופס חתום של הבקשה לכתובת הדואר רח' ראול ולנברג 36, קריית עתידים, מגדל 8 תל אביב 6158102
ב. העברת העתק חתום מטופס הבקשה באמצעות כתובת דוא"ל ihud@clal-ins.co.il או באמצעות פקס, שמספרו 077-5556846
שים לב! אם לא תעביר הודעה על כך שאת/ה לא מעוניין/ת להעביר את פרטיך האישיים לשם ביצוע איחוד החשבונות עד ליום 16.12.17, נעביר את פרטיך לאגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר לצרכי איתור חשבונות לא פעילים שרשומים על שמך בקרנות פנסיה.
לפרטים ולקבלת עותק מהודעת סירוב שנשלחה אליך ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון שמספרו 5454* בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
* מסמך זה מיועד לשמש כחומר רקע בלבד, ואינו משקף בהכרח את עמדתה של איזו מהחברות מקבוצת כלל ביטוח ופיננסים. קבוצת כלל ביטוח ופיננסים ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים בכל צורה שהיא לנזק ו/או הפסד ישיר או עקיף שיגרם משימוש במידע הכלול במסמך זה (כולו או חלקו), אם ייגרם, וכן אינם יכולים לערוב או להיות אחראים למהימנות המידע המפורט במסמך זה. המידע המובא בדוח זה מבוסס על מידע פומבי וציבורי גלוי וכן על מקורות מידע הנחשבים כאמינים. מטבע הדברים, נתונים הכלולים במסמך זה צפויים להשתנות.
מסמך זה אינו מהווה ייעוץ, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה או חיסכון בכל מוצר, ואינו יכול להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לנתוניו, צרכיו ומטרותיו של כל אדם. האמור במסמך זה אינו מהווה ייעוץ מס מכל סוג שהוא.