אתה נמצא כאן
- דף הבית
- ביטוח בריאות
- ביטוח בריאות מרכז מידע
- חמ"ל בר גפן – הנספח שכדאי לכם להכיר בביטוח הבריאות של כלל
חמ"ל בר גפן – הנספח שכדאי לכם להכיר בביטוח הבריאות של כלל
יש הרבה חברות ביטוח שמציעות ביטוח בריאות, אבל כלל ביטוח ופיננסים מציעה למבוטחיה ערך מוסף שאי אפשר למצוא בשום חברה אחרת: נספח חמ"ל בר גפן. לינוי בר גפן היא עיתונאית שעסקה שנים רבות במסגרת עבודתה בתיחקור מערכות בירוקרטיות ובסיוע לחולים ונכים בהתמודדות איתן, עד שנסיבות חייה הובילו אותה לצד השני – זה שצריך להתמודד עם משבר רפואי. השינוי הזה בפרספקטיבה הוביל אותה להבין איך חולים ובני משפחותיהם נופלים בין הכסאות, עד לכדי הקמת חברה שעוסקת בניהול משברים רפואיים ובמכלול הפגיעות שלהם בכל תחומי החיים של החולה ובני משפחתו.
בחמ"ל בר גפן מבינים מידע מקצועי וניסיון אישי, שמשבר רפואי פוגע לא רק בחולים, אלא גם בבני משפחותיהם. הבנה זו חלחלה בה כאשר בן זוגה עבר אירוע מוחי שהותיר אותו נכה סיעודי עם בעיות מוטוריות וקוגניטיביות מורכבות. את ההתמודדויות שלה ושלו היא תרגמה למיזם שמסייע לאנשים שנקלעים למשברים דומים להתמודד עם הבירוקרטיה הרבה, שמקשה על החולים ומשפחותיהם לקבל את מה שמגיע להם על פי חוק.
אין זה סוד, שאנשים שנקלעים למשברים רפואיים מוצאים את עצמם נאלצים לצלוח ג'ונגל בירוקרטי. עד היום השוק היה מפוצל לגופים שטיפלו רק בחלק מהמכשולים בדרך. החמ"ל הוא החברה הראשונה שמסייעת לחולה לצלוח את כל המהמורות. לראשונה, חברת ביטוח מציעה מעטפת כוללת למשבר הרפואי: גם פיצוי כספי וגם טיפול בכל האספקטים השונים של המשבר ולא רק בטיפול הרפואי.
לכן, חשוב לצרף נספח זה כהשלמה לפוליסת מחלות קשות. הרי במצב של משבר רפואי, נצטרך גורם מקצועי שיעזור לנו לתעל את הפיצוי הכספי לכלים להתמודדות וצליחת המשבר.
המענה של נספח חמ"ל בר גפן נוגע בחמישה צרכים שיש לכל אדם ומשפחה המתמודדים עם משבר רפואי, למעשה בכל היבט – החל מהצורך הכספי ועד הצורך הנפשי.
1. צורך כלכלי: המבוטחים מקבלים סיוע בתביעות ובמיצוי זכויות, בין היתר מול מוסד הביטוח הלאומי
2. צורך רפואי: המבוטחים מקבלים סיוע במציאת הרופאים המומחים המתאימים לצרכיהם המדויקים ובאיתור המרכזים הרפואיים הנכונים להם, גם בארץ וגם בחו"ל.
3. צורך רווחתי: המבוטחים מקבלים סיוע באיתור עובדים סיעודיים, הנפקת היתרי העסקה ועוד.
4. צורך רגשי: המבוטחים מקבלים מענה להיבט שכמעט ולא ניתנת לו תשומת לב ע"י גורמים אחרים: ליווי רגשי וסיוע גם לחולה וגם לבני המשפחה המתמודדת עם המשבר.
5. צורך בירוקרטי: המבוטחים מקבלים סיוע בטיפול הטפסים הרבים שעליהם להגיש למוסדות השונים.
כדי לתת מענה לכל ההיבטים הללו, הנספח כולל שורת שירותים שהמבוטחים זכאים להם, ביניהם מנהל אישי לכל תיק ופגישה לצורך ניתוח התיק, ייעוץ והכוונה בבניית תוכנית שיקום בבית ובקהילה, התייעצות ראשונית עם עו"ד בנוגע למימוש זכויות, סיוע בארגון וניהול תהליך טיפול רפואי בחו"ל, מכתב סיכום הליך הליווי והמלצות להמשך ניהול המקרה הרפואי ועוד.
בבואכם לבחור ביטוח בריאות, צאו מנקודת הנחה שהחלטות שאתם מקבלים כאשר אתם ובני משפחתכם בריאים יהיו משמעותיות מאוד ברגעים קשים, שבהם אתם או בני המשפחה עלולים להיות במצב אחר לגמרי - חרדים, כאובים ומודאגים. דווקא בגלל זה, כדאי לקבל את ההחלטות הללו כאשר אתם במצב בריאותי נפשי וכלכלי תקין, ללא לחצים ובדעה צלולה.
האמור הינו מידע כללי בלבד וזכויות המבוטח יהיו בהתאם לתנאי תכנית הביטוח המלאים לרבות סייגים וחריגים | בכל מקרה של סתירה יגברו הוראות תכנית הביטוח*
האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי המתחשב בצרכים של כל אדם | ההצטרפות לביטוח כפופה לחיתום רפואי ואישור המבטח | כלל חברה לביטוח בע"מ
**תקופת הליווי נמשכת שישה חודשים (יש תקופת אכשרה של 90 יום), כאשר אין השתתפות עצמית וניתן לרכוש את הנספח כתוספת לכל מוצרי הביטוח (למעט תאונות אישיות וסיעוד).