ההבהרות
- לקוח רשאי לבקש ליטול הלוואה כנגד יתרת החיסכון הצבורה בפוליסת הביטוח/ חשבון הגמל או הפנסיה שלו בסכום שלא יעלה על הסכום המירבי שנקבע בהסדר התחיקתי.
- כספי החיסכון משמשים כבטוחה להלוואה ומוסיפים לצבור תשואה לאורך תקופת ההלוואה, בהתאם לתנאי הפוליסה/ תקנון הקופה / הקרן.
- אין לראות בהגשת הבקשה כאישור למתן הלוואה. רק קבלת הודעת החברה על מתן ההלוואה, בצירוף הסכם ההלוואה חתום על ידי החברה ונספחיו, תהווה אישור למתן ההלוואה.
- לקוח במסלול השקעה 'הלכה' – יודגש, כי ביום ט"ז כסלו תשע"א (23.11.2010) נחתם שטר היתר עיסקא ע"י כלל חברה לביטוח בע"מ וע"י כלל פנסיה וגמל , שהינו מאושר ע"י ועד הפיקוח ההלכתי ככל שתאושר ההלוואה, לוח סילוקין יישלח לאחר תשלום ההלוואה.
- במידה וקיימת בקשת הלוואה פתוחה, לא ניתן להגיש בקשה נוספת, אלא רק לאחר ביטול או סיום טיפול ע"י כלל בבקשה קיימת.
- זמן טיפול בבקשה עד 5 ימי עסקים בבקשת הלוואה מפוליסות חיסכון פיננסי ועד 7 ימי עסקים בבקשת הלוואה בחשבון בקרן פנסיה בקופת גמל ובביטוח מנהלים. לצורך בחינת הבקשה הלווה יידרש לעבור תהליך זיהוי בהתאם לנהלי החברה .
- תשלום הלוואה יתבצע ישירות לחשבון הבנק של הלקוח בלבד.
- החזר תשלומי ההלוואה יבוצע מחשבון הבנק של הלקוח בלבד.
- מינימום מתן הלוואה - 10,000 ש"ח.
- בהלוואות במוצרי גמל, פרופיל וחיסכון פיננסי, במסלול ריבית פריים, גובה הריבית ישתנה על פי תקופת ההלוואה המבוקשת ( 6-36, 37-60, 61-83 חודשים).
- הלוואה מקרן השתלמות – סכום מקסימאלי להלוואה הינו 600,000 ש"ח (סכום מצטבר מכל הקופות).
- קבלת ההלוואה וקביעת תנאי ההלוואה מותנים בקבלת אישור החברה וכפופים לשיקול דעתה הבלעדי, כמו גם להוראות ההסדר התחיקתי, למדיניות החברה, לתנאי הפוליסה/ות ו/או התקנון/ים ולתנאי הסכם ההלוואה.
- האמור לעיל אינו מהווה הצעה לכריתת חוזה או מצג לצורך עריכת עסקה, אינו מחליף עיון בהסכם ההלוואה, ורק הרשום בהסכם ההלוואה החתום ע"י החברה יש בו כדי לחייב את החברה.
- בקרן השתלמות - הלוואת בלון תינתן על כספים נזילים בלבד בסכום מקסימלי של עד 70% מהיתרה הצבורה, ולתקופה שלא תעלה על 7 שנים (הזכאות למתן הלוואות בלון ע"פ תקופת החודשים המבוקשת 6-36, 37-61, 62-83 )
הודעה בנוגע לקבלת חיווי אשראי
לשם בדיקת זכאותו של העמית ובחינת התקשרות עימו בעסקת אשראי, בכוונת כלל לפנות ללשכת האשראי בבקשה לקבל חיווי אשראי לגביו. לצורך כך, לשכת האשראי תגיש לבנק ישראל בקשה לקבל נתוני אשראי לגביו, הכלולים במאגר נתוני האשראי בבנק ישראל.
הודעה לעמית בעניין זה תימסר כחלק מהליך הגשת הבקשה.