הנחיות עקב המצב הביטחוני

 

מבוטחים יקרים,

על רקע המצב הביטחוני והשלכותיו על המרחב האווירי, ריכזנו עבורכם עדכונים חשובים ושאלות נפוצות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל.

עדכונים כלליים:

  • הארכת כיסוי אוטומטית וללא עלות:
    כלל ביטוח ופיננסים מאריכה באופן אוטומטי את תוקף פוליסות הנסיעה של לקוחותינו השוהים בחו״ל ואינם יכולים לשוב לארץ – עד ליום ראשון, 22.6.2025 בחצות.

 

  • אין צורך לפנות אלינו לצורך ההארכה.
    ההארכה מבוצעת באופן אוטומטי, מתוך מחויבותנו להעניק לכם שקט נפשי גם בתקופות לא פשוטות.

 

  • מוקדי השירות שלנו זמינים עבורכם 24/7:
    • מוקד איתור וחילוץ:
    +972-3-5783050
    • מוקד חירום רפואי:
    +972-3-5789010

 

  • לתשומת ליבכם:
    ההארכה האוטומטית אינה כוללת החזר בגין הוצאות שהייה נוספות – כמו לינה, הסעות או שינוי טיסות. אנו ממליצים לפנות לחברת התעופה ולספקי השירות הרלוונטיים לבדיקה.

 

  • למתכננים נסיעה לחו”ל:
    סגירת מרחב אווירי ומצבים ביטחוניים אינם כלולים בכיסוי הביטוחי. יש לשקול את מועד הנסיעה בהתאם להתפתחויות.

 

שאלות ותשובות:

1. רכשתי כיסוי לביטול נסיעה, אך חברת התעופה ביטלה את הטיסה בשל סגירת המרחב האווירי. האם אני מכוסה?

הפוליסה אינה מכסה ביטול נסיעה עקב סיבות ביטחוניות, לרבות סגירת המרחב האווירי וביטול טיסה על ידי חברת התעופה.

ניתן לפנות לחברת התעופה או לספקי התיירות לבירור החזרים.

אם טרם החלה תקופת הביטוח – ניתן לבטל את הפוליסה באזור האישי באתר החברה: לכניסה לחשבון >>

אם תקופת הביטוח החלה – ניתן לפנות למוקד הרלוונטי בהתאם למסלול שרכשתם:

2.  אני שוהה בחו”ל ונגרמו לי הוצאות בלתי צפויות (מלון, אוכל, טיסות). האם הביטוח מכסה?

הפוליסה אינה מכסה הוצאות מסוג זה כשנגרמו עקב סיבות ביטחוניות וסגירת המרחב האווירי. יש לפנות לחברת התעופה לבדיקה.

3.  קיבלתי הודעה שהפוליסה הוארכה לי אוטומטית. האם אני מכוסה במקרה של בעיה רפואית?

כן. הארכת הביטוח כוללת כיסוי רפואי בכפוף לתנאי הפוליסה המקורית, עבור מבוטחים שתקופת הביטוח שלהם הסתיימה מיום 13.6.2025 ואילך.

4. עד מתי תוארך הפוליסה שלי אוטומטית?

נכון לעכשיו – עד ליום 22.6.2025 בחצות.

מעבר לכך, יש לעקוב אחר עדכונים שיישלחו במסרונים.

5. אני לא רואה את ההארכה באזור האישי / באפליקציה.

לא ניתן לראות את ההארכה, לעת עתה כל הפוליסות של השוהים בחו"ל הוארכו על ליום 22.6.2025 בחצות.

6. איך מגישים תביעה?

ניתן להגיש תביעה באמצעות שליחת המסמכים לכתובת המייל:

doarnesiothul@clal-ins.co.il

7.  התרופות הקבועות שלי נגמרו. האם זה מכוסה?

כן. ניתן לקבל החזר עד 100$ על ביקור רופא לצורך קבלת מרשם ועל רכישת תרופות כרוניות – ללא השתתפות עצמית, בכפוף להצגת קבלות.

8.  איך פונים אליכם במקרה חירום?

המוקדים שלנו זמינים 24/7:

  • מוקד איתור וחילוץ: ‎+972-3-5783050
  • מוקד חירום רפואי: ‎+972-3-5789010

 

 אנו מבינים את הדאגה, את חוסר הוודאות, ואת האתגרים של תקופה זו – ונמצאים כאן עבורכם. נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם בהתפתחויות.

מאחלים לכולנו שקט, ביטחון וחזרה מהירה לשגרה,

כלל ביטוח ופיננסים

 

 

 

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter