מדיניות הפרטיות של אפליקציית BEHAVE
מדיניות זו הינה מדיניות הפרטיות של אפליקציית BEHAVE ("האפליקציה"), אשר מצטרפת למדיניות הפרטיות של הגופים המוסדיים[1] בקבוצת כלל החזקות וחברות הבת המעניקות שירותים לגופים המוסדיים ("קבוצת כלל", "הקבוצה" או "אנו") [https://www.clalbit.co.il/policy]. המדיניות נועדה להסביר מהו המידע האישי הנאסף אודותיכם (או על אחרים הקשורים אליכם כמו בני משפחה, נהגים ברכב מבוטח, עובדיכם), איזה שימוש אנו עשויים לעשות בו וכיצד תוכלו ליצור עימנו קשר על מנת לקבל מידע נוסף בקשר למידע הנאסף, לפרטיותכם ועל מנת לממש את זכויותיכם בתחום.
מידע אישי הינו מידע הכפוף לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות") וכן כל מידע המזהה אדם או יכול להוביל לזיהויו של אדם באמצעים סבירים. קבוצת כלל אוספת מידע אישי, במאגרי המידע של הקבוצה ומעבדת אותו, בארץ ובחו"ל, בהתאם למפורט במסמך זה. ככלל, לא חלה עליכם חובה חוקית למסור את המידע ומסירת מידע תתבצע מרצונכם ובהסכמתכם, אולם במקרה כזה לא תוכלו לרכוש חלק ממוצרי הקבוצה או לצרוך את שירותיה. למרות זאת, יש מידע שהקבוצה חייבת לדרוש מכוח חובה חוקית החלה עליה.
המידע באפליקציה, ייאסף על ידי כלל ו/או ספקים של כלל, כולל חברת איתוראן איתור ושליטה בע"מ ("איתוראן"), שנעזרת בחברת Cambridge Mobile Telematics, Inc, ויישמר במאגרי המידע של כל אחד מהם, וזאת לצורך הענקת השירות, וכן במסגרת עיבוד מידע סטטיסטי ו/או אגרגטיבי אשר אינו מזהה באופן פרסונלי נושאי מידע. אנו רשאים לשנות את הספקים בהם אנו נעזרים מעת לעת (בכפוף להוראות כל דין והסכם) ולא תהיה לך כל טענה ו/או תובענה בגין כך.
אנו עשויים לספק הוראות או מידע נקודתי בנפרד בקשר לפרטיותכם כחלק ממוצרים או שירותים של הקבוצה, כמו במדיניות פרטיות זו, העוסקת באפליקציה. הוראות או מידע נקודתי אלו מתווספים למידע המצוי במדיניות הפרטיות הקבוצתית ובמקרה של סתירה, ההוראות והמידע הנקודתי גוברים.
מדיניות הפרטיות תתעדכן מפעם לפעם, בהתאם לשיקולי קבוצת כלל וצרכיה או שינויים בחוק או ברגולציה החלים על הקבוצה.
1. תנאי השימוש באפליקציה https://www.clalbit.co.il/clalbehavepolicy
2. סוגי המידע האישי הנאספים או העשויים להיאסף על ידינו
2.1 מידע שאתם מעבירים לנו או נאסף מעצם מתן השירות עבורכם:
2.1.1 מידע כללי – כולל שמכם המלא, מין, גיל, ותק נהיגה, סוג רישיון הנהיגה, מספר רישיון נהיגה, מספר רישוי הרכב, דגם, קוד דגם, שם דגם, מועד חידוש ביטוח, עבר ביטוחי (ובין השאר היסטוריית תביעות ו/או תאונות) והקשר שלכם לאנשים אחרים (למשל קרובי משפחה בביטוח משותף).
2.1.2 פרטי קשר – כולל כתובת, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני.
2.1.3 אמצעי זיהוי – כגון מספרי זיהוי רשמיים כמו מספר תעודת זהות, מספר דרכון וכן וצילומים של מסמכי זיהוי אלה.
2.1.4 כאשר ניתנת גישה להתקני אחסון וזיכרון במכשיר או אפשרות לשימוש במצלמה לצורך זיהוי - אלו יישמרו בהתאם להוראות האמורות להלן, והכל בכפוף לזכויותיך על פי כל דין. באפשרותך להסיר או לחסום את האפשרות לגישה ולשימוש במצלמה על-ידי שינוי ההגדרות במערכת ההפעלה במכשירך.
2.1.5 מידע על אופי הנהיגה ועל הנסיעה עצמה, לרבות:
2.1.5.1 מידע רציף על מיקומכם המדויק ותנועותיכם, באמצעות חיישני המיקום של הטלפון החכם (מאותות GPS, מנקודות גישת wi-fi הנמצאות בקרבת מקום ומאנטנות סלולריות. ראו גם סעיף 2.3.3 להלן). מידע על מיקומים יישמר למשך 24 חודשים מזמן האיסוף. שאר המידע יישמר בהתאם למדיניות הפרטיות הכללית של כלל ולהוראות הדין.
2.1.5.2 כל מידע המאפשר לחשב מרחקי נסיעה (ועל בסיסם את הנסועה) ואת משך הנסיעה הפרטני והכולל, ולזהות, בכל רגע נתון, את מהירות הנסיעה, שעת הנסיעה ומשכה, נגיעות בטלפון במהלך הנסיעה (כולל הזזתו בזוויות שונות, הפעלתו ומשלוח הודעות דרכו), פניות חדות, בלימות אגרסיביות, האצות אגרסיביות, ומידע אחר שעל בסיסו אפשר לחשב ציון לנהג.
2.1.5.3 סביבת הנהיגה, לרבות כוחות הפועלים על מכשירכם, כגון, כוחות G, טלטולים, גובה ביחס לגובה פני הים.
2.1.5.4 מידע אודות חיבוריות המכשיר שלכם עם Bluetooth BT)) רכבכם.
2.1.6 מידע בקשר לשירותים שאנו מעניקים לכם – מידע על פניותיכם לחברה ובכלל זה תביעות ביטוח, פוליסות שרכשתם, וכל מידע רלוונטי בקשר למוצר או לשירות אותו רכשתם מאיתנו.
2.1.7 מידע על תביעות ביטוח – בנוגע לתביעה במסגרת מוצר ביטוח, מידע בנוגע לתביעה הנאסף מכם ומצדדים שלישיים רלוונטיים כגון עדים, מוסדות רפואיים, גורמים מעורבים או קשורים לתביעות וכו'.
2.1.8 מידע המשמש לזיהוי בקבוצה – כגון מידע המשמש להתחברות לפלטפורמות קבוצת כלל, סיסמאות, תשובות לשאלות זיהוי, ולרבות מידע ביומטרי בכפוף להסכמת הלקוח.
2.1.9 הקלטות אודיו ווידאו ותיעוד רישומי צ'אט – כגון מידע שנאסף מהקלטות שיחות טלפון וצ'אט עם נציגי קבוצת כלל ומוקדי השירות השונים.
2.1.10 העדפות דיוור ותקשורת, משובים וסקרים – העדפות בנוגע לדיוור ופרסומות, קידומי מכירות, תשובות לסקרים, תלונות וחווית לקוח.
2.1.11 מידע רפואי – אשר עשוי להימסר על ידך, בין השאר ככל ותבקש לתאם סיוע רפואי דרך האפליקציה ו/או נציגי הקבוצה, במקרה של תאונה או במקרים אחרים.
2.2 מידע שצד שלישי מעביר לנו:
2.2.1 מידע המתקבל מצדדים שלישיים על מאפייני הנסיעה ברכב, ואשר ישמש למטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו.
2.2.2 מידע המתקבל מצדדים שלישיים כגון סוכני ביטוח, חברות ביטוח אחרות, גופים ממשלתיים וספקים שונים הפועלים בכל הנוגע לאספקת השירותים, לחיתום וליישוב תביעות הלקוחות.
2.2.3 מידע דרוש לטיוב נתונים – נדרש גם כאשר החלפתם את כתובתכם, החלפת רכב, החלפת ו/או שינוי נהגים, החלפת חברת ביטוח, מספר הטלפון שלכם, כתובת דוא"ל או אחד משאר פרטי הקשר שלכם ועדיין לא עדכנתם את קבוצת כלל. המידע ישמש על מנת לתת לכם שירות ולשפר אותו וליצור עמכם קשר כנדרש על פי החוק והרגולציה. לא נרכוש מידע לצרכי פרסום גרידא, אלא אם כן המידע נאסף על ידי צד ג' באופן מפורש למטרה זו ובהתאם לדין.
2.3 מידע הנאסף מהמכשיר ממנו אתם יוצרים קשר עם הקבוצה באופן מקוון או צורכים שירותים מהקבוצה:
2.3.1 כגון מספר מכשיר נייד, סוג המכשיר, מערכת ההפעלה, דפדפן, IMEI או מספר סידורי אחר, כתובת MAC, כתובת IP, נתוני מיקום, שם מתחם ונקודת גישה לשירות, מועדי התחברות, וקודי זיהוי דיגיטליים אחרים, וכן מידע על פעילות המשתמש, כמשך השהייה שלך באתר/עמוד/מסך, הפעולות שהתבצעו בהם ואופן הגלישה שלך, הנאספים באמצעות כלים ייעודיים וכן באמצעות השימוש שלנו בקוקיות ובין היתר מידע הנשמר תוך כדי ההזנה, גם אם הפעולה לא הסתיימה. מידע נוסף על השימוש בקוקיות נמצא בסעיף 9.
2.3.2 מידע המתקבל אצל צדדים שלישיים ממערכות אוטומטיות, כגון מערכות איתור ברכב, כולל מידע רציף על מיקום בזמן אמיתי. מידע על מיקום הרכב נשמר אצל אותם צדדים שלישיים רק בכפוף להסכמתכם לשמירתו.
2.3.3 כאשר שירות מבוסס מיקום פעיל במכשירך, כלל עשויה להשתמש במידע הנוגע למיקומך המגיע מאותות GPS מנקודות גישת wi-fi הנמצאות בקרבת מקום ומאנטנות סלולריות, וזאת בין אם האפליקציה פעילה או כבויה. באפשרותך להסיר את השירות מבוסס המיקום באמצעות מערכת ההפעלה של מכשירך. לאחר הסרת שירות זה לא נקבל עוד מידע הנוגע למיקומך ולא תוכל להנות מהטבות מסלול BEHAVE.
2.4 מידע שכבר היה מצוי במאגרי המידע שלנו:
2.4.1 כל מידע שנאסף משירותים או מוצרים שקיבלתם בעבר מקבוצת כלל – לרבות פוליסות שרכשת, היסטורית התביעות שלכם ומידע הקשור אליהן, פרטי קשר.
2.5 מידע על צדדים שלישיים:
2.5.1 מידע אודות עדים; ניזוקים צד ג'; צדדים מעורבים בתביעות.
2.6 מידע משני, המופק מהמידע האישי אודותיכם:
2.6.1 הרגלי צריכה או אופי נהיגה – בכלל זאת נתונים תיאוריים, מידע על צריכה או התנהגות (כל אלו משמשים לדוגמא לצורך ביצוע תחזיות או הנחות בנוגע לתחומי העניין שלכם, על מנת להעניק לכם שירות מותאם אישית).
2.6.2 מידע על מצב בריאותכם, אירועים משמעותיים בחייכם [לרבות תאונה], אשר מאפשרים לנו לזהות, בין היתר, האם דרושה לכם תמיכה נוספת ו/או התאמה של השירות אליכם.
2.7 אם אתם מספקים לנו מידע על אדם אחר (כגון עובדים, בני משפחה, גורמים מעורבים בתביעות, אנשים הנוהגים ברכב מבוטח או גורמים אחרים), עליכם ליידע אותם על כך שתמסרו את פרטיהם, ולקבל את הסכמתם לשימוש במידע אודותיהם בהתאם למדיניות פרטיות זאת.
2.8 בנוגע למידע שאתם מספקים לנו, עליכם למסור לקבוצת כלל מידע מלא, מדויק ונכון. מבלי לגרוע מכל הוראה אחרת בנוגע לכך בהסכם, פוליסה או מסמך אחר של קבוצת כלל, מסירת מידע כוזב אסורה, מפרה את הדין ועשויה להשפיע על המוצרים או השירותים שלכם בקבוצת כלל.
3. השימושים שלנו במידע האישי ומטרות עיבודו
3.1 יצירת קשר עימכם ועם אחרים.
3.2 אספקת מוצרים ושירותים על ידי חברות הקבוצה– ובין השאר על מנת להבטיח כי יש בידינו את כלל המידע הדרוש לנו על מנת להציע ולספק לכם את המוצרים והשירותים של קבוצת כלל, תוך וידוא זהותכם, והצעה של תנאי התשלום הטובים ביותר בהתאם לנתונים אודותכם; לצרכי זיהוי, תפעול, אקטואריה, חיתום, וטיפול בכלל מתן השירות עבורכם, קבלת תשלומים, ביצוע שינויים כאשר נתבקש או כשהדבר הכרחי, הערכת תביעות, הערכת סיכון מהימנה, יישוב ופתרון סכסוכים. בנוסף, המידע עשוי לשמש לצורך חישוב ציון נהג. אם תזוהה תאונה, המידע יכול לשמש גם לצורך הגשת סיוע בזמן אמת.
3.3 תשלומים (הליכי גביה, יישוב תביעות) – כאשר אתם רוכשים שירות ו/או מוצר, ו/או כאשר נדרש לזכותכם, לצורך העברת תגמולי ביטוח אליכם.
3.4 הערכה וקבלת החלטות בנוגע לחיתום ביטוחי ומקרי ביטוח – בין השאר, בדיקת זכויות מבוטחים; החלטה האם לקבל את תביעתכם; החלטה בדבר כיסוי ביטוחי; דרישת פיצוי מכם או מצד שלישי כלשהו; באילו תנאים יסופקו ויוצעו לכם מוצרים או שירותים, לרבות תמחור, חיתום ואפיון פוליסות עתידיות של כל או חלק מהנהגים הנקובים לרבות פוליסות עתידיות של אדם המבקש להצטרף למסלול כלל BEHAVE.
3.5 פעילות עם צדדים שלישיים – למשל עם סוכני ביטוח וספקי שירות לקבוצת כלל.
3.6 גילוי ומניעת הונאות – ובכלל זה ביצוע בדיקות או חקירות בנוגע להונאות, שימושים אסורים בפלטפורמות השונות של הקבוצה והפרה של הדין.
3.7 שיפור השירות, ניתוח וטיוב חוויית המשתמש בערוצים השונים של הקבוצה.
3.8 טיפול בפניות – באופן אשר יאפשר לקבוצה לטפל בפניות או תלונות בהווה ובעתיד, בעבור הדרכה פנימית וניטור וכדי לשפר את תהליך הטיפול בפניות לקבוצה. יש מקרים בהם אנו מחויבים להעביר פרטים על תלונותיך, כולל מידע אישי עליך, לרשויות הרלוונטיות.
3.9 ניהול הפעילות העסקית בקבוצה – כגון ביצוע ביקורות, בקרת איכות, הדרכות, ניתוחים עסקיים וניהול חשבונות, ניהול מוצרי הקבוצה וניהול השירותים והמוצרים של הקבוצה.
3.10 שיווק, פרסום, כולל פרסום מפולח, מותאם אישית ודיוור ישיר – בפלטפורמות השונות של הקבוצה ובאתרי אינטרנט שאינם קשורים לקבוצה, על שירותים ומוצרים של הקבוצה ושל גופים עימם לחברות הקבוצה יש שיתוף פעולה מסחרי. מידע נוסף על השימוש במידע לדיוור ישיר מצוי בסעיף 7 להלן.
3.11 ביצוע מחקר ומדידה – כגון פילוחי שוק, מדידת הפעילות, תכנון קמפיינים שיווקיים, קידום מוצרים או שירותים, סקרי לקוחות וסקרי שביעות רצון; ניהול סיכונים עסקי ובכלל זה עריכה ושימור של ביטוחים וביטוחי משנה.
3.12 ציות לחוק, רגולציה ופעולות שהן לטובת האינטרס ציבורי – בכלל זה שיתוף פעולה והעברת מידע לגופים רגולטוריים, רשויות שונות, כולל רשויות אכיפה, צווי בית משפט וניהול סכסוכים משפטיים, בהתאם לדרישות הרגולטוריות.
3.13 קיום חובות על פי דין.
3.14 קניה, מכירה והעברה של עסקי הקבוצה, כולם או חלקם.
3.15 אינטרסים עסקיים לגיטימיים וזכויות משפטיות של קבוצת כלל והגנה עליהם.
3.16 טיפול בבקשות נושאי מידע למימוש זכויותיהם, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות ולמדיניות זו; ארכוב המידע, דיוקו, הפיכתו לאנונימי או אגרגטיבי ומחיקתו.
3.17 כאשר שירות ההתראות פעיל במכשירך נוכל לשלוח אליך התראות שונות הקשורות לאפליקציה במכשירך, לפעולות שבוצעו באפליקציה, עדכונים חשובים וכדי להציע לך מוצרים או שירותים שונים שעשוי להיות לך עניין בהם, מעת לעת, על בסיס העדפותיך ו/או שימושיך בחשבונך המנוהל או באפליקציה, והכל בכפוף לזכויותיך על פי כל דין. באפשרותך להסיר או לחסום את שירות ההתראות על-ידי שינוי ההגדרות במערכת ההפעלה במכשירך.
3.18 בכפוף ליכולות טכנולוגיות והמידע שיהיה זמין מהאפליקציה, המידע יכול לסייע בזיהוי תאונות בזמן אמת. אם תזוהה תאונה, נתוני התאונה יועברו לכלל, כולל מיקום מדויק, שעה, הטלפון שבאמצעותו זוהתה התאונה, וכוחות G (תאוצה) - שיכולים ללמד על חומרת התאונה, וכן מידע נוסף, כגון, אזור הפגיעה ברכב.
4. עם מי נחלוק את המידע האישי?
בהתאם לשימושים במידע האישי, המפורטים לעיל, אנו עשויים לחלוק את המידע האישי עם החברות בקבוצת כלל וכן עם צדדים שלישיים בארץ או בחו"ל (בכלל זאת במדינות כגון ארה"ב, בהן דיני הגנת הפרטיות עשויים להעניק רמת הגנה פחותה מזו הקבועה בדין הישראלי) וביניהם:
4.1 סוכני ביטוח, בעלי רישיון פנסיוני, יועצים פיננסים, ושותפים עסקיים.
4.2 מבטחים אחרים, כחלק מאספקת שירותים ומוצרים ובכפוף להוראות הדין.
4.3 מבטחים ומבטחי משנה מחוץ לגבולות ישראל (באופן ישיר או באמצעות סוכני ביטוח), המספקים שירותי ביטוח משנה לקבוצת כלל.
4.4 צדדים שלישיים המעניקים לך שירות (לרבות שירות הנובע ממוצרים שרכשת), או שייפיתם את כוחם לקבל מידע אישי אודותיכם, או שהסכמתם להעביר מידע אליהם באופן אחר. כאמור, המידע באפליקציה, ייאסף על ידי כלל ו/או ספקים של כלל, כולל חברת איתוראן, שנעזרת בחברת Cambridge Mobile Telematics, Inc, ויישמר במאגרי המידע של כל אחד מהם, וזאת לצורך הענקת השירות וכן במסגרת עיבוד מידע סטטיסטי ו/או אגרגטיבי אשר אינו מזהה באופן פרסונלי נושאי מידע. אנו רשאים לשנות את הספקים בהם אנו נעזרים מעת לעת (בכפוף להוראות כל דין והסכם) ולא תהיה לך כל טענה ו/או תובענה בגין כך.
4.5 צדדים שלישיים המעניקים לנו, או למבטחים צד ג' הרלוונטיים למוצר או התביעה שלך, שירות ובין היתר ספקי שירות, מנהלי תביעות, מומחים ובמקרים מיוחדים גם חוקרים פרטיים.
4.6 יועצים משפטיים, שמאים, רואי חשבון, מבקרים, גופים פיננסים, נותני שירות מטעמנו או מטעמך, או מייצגים של תובעים מצד שלישי.
4.7 נותני שירותי מחקר ומדידה של מידע, המאפשרים לנו לפתח את מוצרינו ולמדוד את יעילות השיווק.
4.8 צדדים שלישיים המאפשרים לנו לשמור על נכונות המידע, בין השאר באבחון לקוחות אשר נפטרו, עדכון פרטי קשר של לקוחות אשר שינו את כתובתם ופרטיהם וכן חברות כרטיסי אשראי בעבור פרטי אשראי מעודכנים.
4.9 רשויות אכיפה לאיתור פשיעה כלכלית, צדדים שלישיים המסייעים לתפעול מאגרי איתור הונאות, או כאלו המעניקים סיוע בחקירה של מקרים החשודים בהונאה; על מנת לאכוף מדיניות פרטיות זו או מדיניות אחרת ו/או תנאי שימוש של קבוצת כלל, לרבות במסגרת חקירה פנימית או חיצונית של הפרות אפשריות של הדין.
4.10 רגולטורים רלבנטיים שונים.
4.11 רשויות שונות ובין היתר רשויות אכיפה כמו משטרת ישראל, בתי משפט.
4.12 נותני שירות, בין היתר אילו המסייעים לנו לתפעל את מערכות המחשוב ואבטחת המידע של הקבוצה, ביטחון, חיתום ותפעול תביעות, ספקים לסליקת כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום.
4.13 מומחים רפואיים לצרכי חיתום מוצרי ביטוח וטיפול בתביעות.
4.14 חברות לביצוע סקרים.
4.15 ספקי שירות לפרסום ודיוור, בין היתר ספקים המאפשרים לפרסם ולדוור באופן מותאם אישי וניתוח מסעות פרסום. בכלל זה מדובר בחברות פרסום, רשתות חברתיות ופלטפורמות מקוונות.
4.16 בכפוף להוראות הדין, אנו נהיה רשאים להעביר מידע במסגרת מכירת עסקינו או העברת זכויות בהם (כולם או חלקם), לרבות במשא ומתן למכירה כאמור, ובמסגרת ארגון מחדש, מיזוג, מיזמים משותפים ועסקאות אחרות בקשר לעסקינו. על מקבל המידע יחולו מגבלות שימוש במידע כדין.
4.17 כאשר קיימת הוראה בדין המורה על העברת המידע או מתירה אותו; בהתאם להוראת ערכאה שיפוטית, רשות ממשלתית, רשות רגולטורית או כל רשות מוסמכת אחרת.
4.18 אין באמור כדי לגרוע מהאפשרות של כלל להעביר לצדדים שלישיים מידע הנאסף על בסיס מצטבר ואנונימי, באופן שאינו מאפשר לזהות נושאי מידע באמצעים סבירים.
5. אפיון מידע, שימוש בכלי ניתוח מתקדמים וקבלת החלטות אוטומטית על בסיס בינה מלאכותית
5.1 קבוצת כלל עשויה לעשות שימוש בתהליכים אוטומטיים, כולל מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, על מנת לקבל החלטות. תהליכים אוטומטיים אילו יהיו מבוססים על מידע שבידינו בהתאם למדיניות פרטיות זו. התהליכים האוטומטיים ישמשו אותנו לממש את המטרות הבאות:
5.1.1 חיזוי של אירועים לצורך הערכת סיכונים (ובין השאר הסיכוי שיתרחש אירוע ביטוח או תביעת ביטוח), תפעול ותמחור מוצרים ושירותים (בין השאר הסבירות שמוצר או שירות ירכשו); פופולאריות מוצרים ושירותים של הקבוצה ואצל איזה קהל; יישוב תביעות וזיהוי הונאות.
על מנת לקבוע את תנאי פוליסות הביטוח, והחלטות נדרשות אחרות במועד מתן הצעת הביטוח ולאורך חיי פוליסת הביטוח.
5.1.2 הבנה טובה יותר של לקוחות הקבוצה והלקוחות הפוטנציאלים, ובין היתר איזה תוכן ו/או מוצרים ו/או שירותים יהיו שימושיים עבורכם ועשויים לעניין אתכם.
5.1.3 שיפור תהליכים בתוך הקבוצה, לרבות שיפור השירות לצדדים שלישיים.
5.1.4 שיווק, פרסום ודיוור ישיר.
5.2 השימוש בכלים אילו מתבצע בהתאם לדין ובפרט בהתאם לחוק הגנת הפרטיות.
5.3 לעיתים קרובות, האנליטיקה והאפיון לא יתבצעו על מנת לקבל החלטות נקודתיות בקשר ללקוח בודד באופן ישיר, אלא כצירוף של המידע האישי אודותיכם עם מידע אישי של לקוחות נוספים שלנו ולקוחות פוטנציאלים ו/או מידע שהתקבל מצדדים שלישיים, ועיבודו על מנת לממש להפיק תובנות מצרפיות, למימוש המטרות המפורטות לעיל בסעיף זה. ככל והדבר אפשרי, נעשה שימוש במידע באופן מצרפי ו/או פסאודנימי על מנת לבצע את הפעולות המפורטות לעיל.
6. זכויותיכם במידע
בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, זכותכם לבקש לעיין במידע האישי אודותכם במאגרי קבוצת כלל. תוכלו לגשת בכל עת למידע אישי אודותיכם באזור האישי באתר. גישה זו תיעשה באמצעות קוד שתקבלו לטלפון הנייד המעודכן במערכות הקבוצה.
תוכלו גם לפנות למוקד שירות הלקוחות של הקבוצה בבקשת עיון. אם המידע אודותיכם אינו נכון, תוכלו לבקש לתקנו.
7. דיוור ישיר
המידע שבידי קבוצת כלל ישמש לצורך דיוור ישיר (בניית פרופיל שיווקי לצורך התאמת פרסומות ופניות אחרות לפי אפיון אישי).
כדי להפסיק אפיונים כאלה, תוכלו בכל עת להודיע לנו, באמצעות פנייה אלינו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.clalbit.co.il/portfolio/changedetailsולהסיר את עצמכם מרשימת התפוצה.
8. פרסומות
קבוצת כלל עשויה לשלוח אליכם, באמצעות דוא"ל, מסרונים ופלטפורמות מסרים מידיים אחרות, פרסומות, לאחר קבלת אישור ייעודי אשר יכול להינתן בהזדמנויות שונות על ידכם, בפלטפורמות השונות של הקבוצה או לאחר שרכשתם מוצר או שירות של קבוצת כלל.
אם אינכם מעוניינים לקבל פניות שיווקיות מהסוג האמור, תוכלו בכל עת להודיע לנו על סירובכם לקבל את הפניות או לבטל את הסכמתכם, באמצעות פנייה אלינו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.clalbit.co.il/portfolio/changedetails או בדרך שבה נשלחה אליכם הפנייה, ולהסיר את עצמכם מרשימת התפוצה.
קבוצת כלל תוכל לשלוח לכם הודעות שהדין מחייב או מתיר לשלוח גם ללא הסכמה.
9. שימוש בקוקיות / קוקיס וכלים נוספים לאיסוף מידע
קבוצת כלל עשויה לעשות שימוש בקובצי קוקיות/קוקיס (Cookies) וכן בטכנולוגיות שונות כגון Pixel ומשואות רשת (Web beacons), Device ID, Google Tag Manager, Tags, אשר יאספו מידע אודותיכם באתר ובאפליקציות ("הפלטפורמות") אותן מפעילה הקבוצה (גם ללא הזדהות כלקוח של קבוצת כלל), לצורך תפעולן השוטף והתקין, מדידה וניטור פעילות המשתמשים וניתוחה, ובכלל זה על מנת לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש בפלטפורמות, אימות פרטים, התאמתן להעדפות האישיות שלכם, אפיון המוצרים המתאימים לכם, פרסומות מותאמות עבורכם באתר כלל, באפליקציות הקבוצה או באתרים אחרים, הקלה על השימוש באתר ולצרכי אבטחת מידע. לדוגמא, כלים אילו יסייעו לנו למדוד יעילות של קמפיינים שיווקיים ברשת ושיווק מוצרים ושירותים באופן מותאם אישית.
הקוקיות הם קבצי טקסט (או שורות קוד) הנוצרים תוך כדי גישה לנכסים הדיגיטליים של הקבוצה, בכפוף לשימוש בפלטפורמות, בהנחה שהגדרות המכשיר של המשתמשים מאפשרות זאת, ואוספות מידע רלוונטי, כגון משך השהייה שלך באתר/עמוד/מסך, אופן הגלישה שלך והפעולות שהתבצעו בהם, לרבות שימוש בכתובת ה-IP שלך, שם מתחם ונקודת גישה לשירות, מיקום מכשיר, מועדי התחברות, וקודי זיהוי דיגיטליים אחרים. חלק מהקוקיות יפקעו כאשר המשתמשים יסגרו את האתר או האפליקציה וייתכן כי אחרות יישמרו על גבי המכשיר. אפשר למנוע יצירת קוקיות על-ידי שינוי הגדרות הדפדפן שלכם או המכשיר ממנו אתם ניגשים לפלטפורמות, אבל נטרול קוקיות מסוימות עלול לגרום לכך שלא תוכלו לעשות שימוש בחלק מהשירותים והתכונות בפלטפורמות השונות. במסגרת השימוש בקוקיות, אנו עשויים לקבל מידע אודות פעולותיכם בנכסים הדיגיטליים, וזאת בנוסף למידע לגבי המכשירים בהם אתם משתמשים והפעולות שתבצעו בנכסים הדיגיטליים כאמור בסעיף 2.3.
קבוצת כלל משתמשת גם בטכנולוגיות איסוף של צדדים שלישיים, פלטפורמות פרסום ורשתות חברתיות כגון Google ,Facebook, YouTube, ו-Taboola, AppsFlyer, Firebase, ובשירותי הסטטיסטיקה (כדוגמת Google Analytics) והפרסום המותאם של פלטפורמות כדוגמת Google ו-Facebook. פלטפורמות פרסום אלו עשויות להשתמש גם הן באמצעי איסוף כמו עוגיות, כדי לאסוף מידע מהאתר או האפליקציה של הקבוצה וממקומות אחרים באינטרנט, לצרכי מדידה ופרסום מותאם שלהן, בהתאם למדיניות הפרטיות שלהן או מסמכים אחרים שעשויים לחול עליכם, למשל משום שפתחתם אצלם חשבון.
הפלטפורמות השונות והרשתות החברתיות עשויות לעשות שימוש במידע האישי שהן מחזיקות בצירוף המידע האישי שנמסר על ידנו, ליצירת קהל מותאם אישית. זהו הקהל שאנו סבורים שיתעניין בפרסום המקוון שלנו. בין היתר, פלטפורמות הפרסום עשויות לבנות פרופיל "קהלים דומים", של סוג הקהל שנהיה מעוניינים לפרסם עבורו באופן מותאם, כאשר הוא גולש באינטרנט ו/או עושה שימוש ברשתות החברתיות.
למידע נוסף על השימוש בקוקיות אנא עיין ישירות בכתובות הבאות:
https://www.google.com/policies/privacy ;
www.facebook.com/policies/cookies ;
https://www.taboola.com/policies/cookie-policy
אם תרצו להסיר עצמכם מהשימוש בכלים אלו או דומים או למחיקת הקוקיות הנצברות במכשירכם באופן שוטף, תוכלו לעשות זאת ידנית באמצעות ההגדרות בדפדפן/מכשירים שלכם, או להשתמש בכלים אוטומטיים הנגישים לשימוש חופשי, כגון:
http://www.aboutads.info/choices ;
https://youradchoices.com/control
שיבצעו את ההסרות המבוקשות בשבילכם לפי בחירתכם.
כמו כן, באפשרותכם לערוך את העדפותיכם בנוגע לכלים ולשירותים של גוגל דרך:
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout ;
https://adssettings.google.com
בהתאם, נמליץ לעיין במדיניות הפרטיות של גוגל בכתובת: www.google.com/policies/privacy
10. הרשאות מתבקשות באפליקציה
10.1 ההרשאות הבאות מתבקשות לאישור במכשירכם:
10.1.1 הרשאה לקבלת Push Notifications ע״י האפליקציה - הרשאה זאת מתבקשת על מנת שהמשתמש יוכל לקבל התראות "דחיפה (Push Notifications) "הקשורות לעדכונים חשובים, התראות פעילות וכדי להציע לך שירותים שונים שעשוי להיות לך עניין בהם, מעת לעת, על בסיס העדפותיך ו/או שימושיך באפליקציה והכל בכפוף לזכויותיך על פי כל דין.
10.1.2 גישה להתקני אחסון וזיכרון במכשיר - הרשאה זאת מתבקשת ככל שהלקוח יבקש לשמור צילומי מסך של פעולות או ממסכי האפליקציה ו/או לצורך טעינת קבצים מזיכרון המכשיר לבקשת המשתמש.
10.1.3 גישה לקריאת סמס – הרשאה זו מתבקשת לשם טיוב נתונים ואבטחת מידע, זיהוי ואימות פרטים, ועבור קריאת קוד הסמס (SMS) שנשלח למכשיר באופן אוטומטי.
10.1.4 גישה לנתוני זיהוי/זהות מכשיר (Identity/Phone/Device ID) – הרשאה זו מתבקשת עבור יצירת מזהה ייחודי ברישום לשירותים שונים, זיהוי ואימות ובדיקות אבטחה.
10.1.5 גישה לנתוני מיקום - כאשר שירות מבוסס מיקום פעיל במכשירך, כלל עשויה להשתמש במידע הנוגע למיקומך המגיע מאותות GPS מנקודות גישת wi-fi הנמצאות בקרבת מקום ומאנטנות סלולריות, וזאת בין אם האפליקציה פעילה או כבויה. באפשרותך להסיר את ההרשאה באמצעות מערכת ההפעלה של מכשירך. לאחר הסרת ההרשאה זה לא נקבל עוד מידע הנוגע למיקומך.
10.1.6 הרשאת פעילות גופנית – הרשאה זו מתבקשת על מנת שנוכל לקבל מידע, בין היתר, מחיישני התנועה, התאוצה והמהירות של מכשירך, על מנת שנוכל לנטר את אופי הנהיגה ומאפייני הנסיעה, לרבות נגיעות במכשירך בזמן נהיגה (כולל הזזתו בזוויות שונות ו/או הפעלתו), ומידע אחר שעל בסיסו אפשר לחשב ציון לנהג.
10.1.7 הרשאת מכשירים קרובים – הרשאה זו מתבקשת לצורך אפשרות זיהוי מכשיר ה-Bluetooth ברכבך.
10.1.8 הרשאת Bluetooth (BT) – הרשאה זו מתבקשת לצורך חיבור המכשיר הנייד שברשותכם למכשיר ה-Bluetooth ברכבכם, על מנת שנוכל לזהות את הנסיעה כנסיעה ברכב המבוטח.
10.1.9 הרשאת ביטול מיטוב סוללה – הרשאה זו מתבקשת על מנת לאפשר לשירות לפעול ברקע באופן רציף וללא מגבלות הנובעות מיתרת הסוללה.
10.1.10 סימנים חיוניים / Vital Signs / Body Sensors – הרשאה זו מתבקשת לצורך ניטור ודיוק האירועים שקורים במהלך נסיעה.
10.2 כתלות במכשיר הטלפון הנייד שברשותך, סוג מערכת ההפעלה שלו וגרסתה, חלק מהמידע יכול להיאסף רק לאחר מתן הרשאות מתאימות על ידך. ביכולתך להפסיק את העברת הנתונים, בכל שלב, על-ידי חסימת הגישה של האפליקציה לנתוני מיקום, פעילות גופנית, לחיבור BT, WIFI, מכשירים קרובים, סימנים חיוניים ו/או כל הרשאה אחרת, כמו גם על דרך הסרת האפליקציה. ככל שתבחרו שלא ליתן לאפליקציה גישה לנתונים שהנם הכרחיים לפעולתה, לא תוכלו להנות מהטבות מסלול BEHAVE.
11. כיצד ליצור עמנו קשר?
במידה ויש לכם שאלות בנוגע למדיניות הפרטיות של קבוצת כלל ניתן לפנות למנהל ענף הסייבר בקבוצה, באמצעות המייל - ClalSecurity@clal-ins.co.il.
12. עדכון המדיניות
תאריך עדכון מדיניות הפרטיות: 06.04.2025
[1] כלל חברה לביטוח בע"מ, כלל ביטוח אשראי בע"מ, כלל פנסיה וגמל בע"מ, כללביט מערכות בע"מ, כנף כלל ניהול פיננסים בע"מ.