תפריט נושא
מה מעניק לי שירות כלל ONLINE?
שירות כלל ONLINE מאפשר לך ליהנות מביטוח רכב במחיר אטרקטיבי באופן קל ומהיר מבלי לוותר על שירות אישי ומקצועי.
איך אוכל ליצור קשר לאחר רכישה במקרה הצורך?
נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם בטלפון 5454* או באמצעות ה-WhatsApp בטלפון 054-8600068.
האם אני מקבל/ת העתק של הפוליסה לאחר הרכישה?
כן, בסיום תהליך הרכישה יישלחו לכתובת המייל שמסרת לנו העתק מהפוליסה ומסמכים נוספים הרלוונטיים לרכישה.
רכשתי בעבר פוליסה ב"בכלל ONLINE", אני יכול/ה לחדש אותה דרך האתר?
לא, כחודש לפני מועד החידוש תישלח לך הודעת SMS עם הצעה ל חידוש, אותה ניתן לאשר ולשלם בקישור שיצורף להודעה. בנוסף, באפשרותך לפנות למוקד כלל אונליין בטלפון 6214*.
האם ניתן לרכוש פוליסה לביטוח חובה ללא מקיף ולהפך?
באתר ניתן לרכוש ביטוח חובה ומקיף ביחד, לרבות כתבי שירות. אם הנך מעוניין/ת לרכוש אפשרויות נוספות כגון ביטוח חובה בלבד, ביטוח מקיף בלבד או ביטוח צד ג' בלבד תוכל לעשות זאת באמצעות אחד מסוכני הביטוח שעובדים עמנו. לחץ כאן לאיתור סוכן
מי יעניק לי שירות במקרה תביעה?
ניתן לפנות אלינו באמצעות מרכז התביעות באתר או באמצעות טלפון 6214* או באמצעות ה WhatsApp בטלפון מס' 054-8600068
* מסמך זה מיועד לשמש כחומר רקע בלבד, ואינו משקף בהכרח את עמדתה של איזו מהחברות מקבוצת כלל ביטוח ופיננסים. קבוצת כלל ביטוח ופיננסים ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים בכל צורה שהיא לנזק ו/או הפסד ישיר או עקיף שיגרם משימוש במידע הכלול במסמך זה (כולו או חלקו), אם ייגרם, וכן אינם יכולים לערוב או להיות אחראים למהימנות המידע המפורט במסמך זה. המידע המובא בדוח זה מבוסס על מידע פומבי וציבורי גלוי וכן על מקורות מידע הנחשבים כאמינים. מטבע הדברים, נתונים הכלולים במסמך זה צפויים להשתנות.
מסמך זה אינו מהווה ייעוץ, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה או חיסכון בכל מוצר, ואינו יכול להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לנתוניו, צרכיו ומטרותיו של כל אדם. האמור במסמך זה אינו מהווה ייעוץ מס מכל סוג שהוא.