הסדרי נגישות ללקוחות עם מוגבלות - חברת כלל ביטוח ופיננסים

נגישות

קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, רואה חשיבות רבה במתן שירות נגיש, לאנשים עם מוגבלות, תוך שמירה על כבודם ופרטיותם. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי הארגון.

אנו פועלים על פי הנדרש בחקיקת הנגישות ואף מעבר לכך. עפ"י חקיקה זו נכסינו הונגשו כמוגדר בתקנות הנגישות ומגוון נושאים בתחום נגישות השירות טופלו ונענו. הטמענו נהלים, הנגשנו את המוקדים הטלפוניים, סניפי קבלת הקהל ואת אתר האינטרנט, מינינו רכז נגישות ארגוני, ואנו עורכים הדרכות וריענונים לנהלי הנגישות ודוגלים בשילוב עובדים עם מוגבלות.

 

להלן מידע על הסדרי נגישות ללקוחות עם מוגבלות, להיכרותכם ושימושכם:

 

אתר אינטרנט נגיש - אתר האינטרנט של החברה הונגש לטובת אנשים עם מוגבלות ובהתאם למחויב התקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, לפי התקן הישראלי לנגישות אתרי אינטרנט ובהתאם להנחיות ההנגשה של המדריך להנגשת מידע WCAG 2.0 ברמה AA של ארגון האינטרנט הבינלאומי ה - W3C.

הצהרת הנגישות ומידע על הנגשת אתר האינטרנט, ניתן למצוא בקישור הבא - לצפייה לחצו כאן

מוקדי שירות טלפוני - מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל מבוטחינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והוא ללא מוסיקת רקע.

 

דרכי יצירת קשר 

 

 כלל ביטוח ופיננסים מעניקה ללקוחותיה מגוון דרכים ליצירת קשר וקבלת שירות:

  • מוקד שירות לקוחות 5454*
  • פקס שמספרו 077-6383190
  • מייל negishut@clal-ins.co.il
  • אפליקציית WhatsAPP ללקוחות : 054-8600068

רכז נגישות ארגוני

 

לפניות ומידע בנושא נגישות, ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות של חברת כלל ביטוח ופיננסים:

 

אפרת לוי

דוא"ל negishut@clal-ins.co.il

טלפון - 03-6388128

   

סניף קבלת קהל:

 

פתח תקווה: רחוב גיסין 78

שעות פעילות: ימי א'-ה' 16:00-09:00

 

רצוי להתעדכן לפני ההגעה בשעות הפעילות באתר שירות הלקוחות.

 

בקבלת הקהל שלנו בסניף פתח תקווה:

  • חניית נכים
  • דרכי גישה
  • כניסה נגישה
  • שרותי נכים
  • אזור המתנה
  • עמדת שרות נגישות
  • כסאות נגישים
  • לולאת השראה לכבדי שמיעה
  • שילוט

הסדרי נגישות בסניף פתח תקווה:

  • סניף קבלת הקהל בפתח תקווה הונגש עבור אנשים עם מוגבלות, ובתוכם עמדות השירות. במסגרת זו, העמדות הותאמו לגישה נוחה לכיסא גלגלים, הוצבו כסאות נגישים עם מאחזי יד ומכשירי עזר לשמיעה ("לולאת השראה")
  • ניתן להיכנס לסניף עם כלב נחייה
  • ניתן להסתייע במלווה
  • לבקשת לקוח עם מוגבלות , יינתן סיוע במילוי טפסים
  • לקוחות עם מוגבלות זכאים לבקש הנגשת מידע ומסמכים בהתאם למוגבלות, לדוגמה:ברייל, הקראה קולית, קובץ קול, הגדלה, קובץ דיגיטלי - מסמך דיגיטלי כגון PDF נגיש לקורא מסמך, פישוט לשוני - במידה והלקוח מעוניין בקבלת מידע בפורמט מותאם לצרכיו, הוא מוזמן לעדכן בכך את הנציג המטפל בו או ליצור קשר עם רכזת הנגישות הארגונית (אפרת לוי, דוא"ל negishut@clal-ins.co.il, טלפון - 03-6388128
  • התאמנו את נוהל פינוי בחרום למצבי חרום.

הדרכות

 

עובדי כלל ביטוח ופיננסים עוברים הדרכות והכשרות למתן שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלות, בהתאם לתכנית הדרכה מאושרת.

 

הסדרי נגישות נוספים 

 

אין דרישות תשלום בגין התאמת נגישות

אין התניית שירות בהצגת תעודה

 

אנו בחברת כלל ביטוח ופיננסים מחויבים לשירות נגיש ושוויוני לכולם. כארגון מוביל חשוב לנו תמיד להתייעל ולהשתפר! אם נתקלתם בקושי או יש לכם הצעת שיפור, אנו פה כדי לשמוע.

  

לשירותכם,

רכזת הנגישות הארגונית וצוות כלל ביטוח ופיננסים

 

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter