נגישות

נגישות

קבוצת כלל ביטוח, רואה חשיבות רבה במתן שירות נגיש, לאנשים עם מוגבלויות, תוך שמירה על כבודם ופרטיותם. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים להנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי הארגון.

בשנה האחרונה השקענו משאבים כדי לאפשר נגישות מלאה. ההתאמות שבוצעו, יאפשרו לאדם עם מוגבלות לקבל שירות באופן עצמאי ושוויוני. אנו פועלים על פי הנדרש בחקיקת הנגישות ואף מעבר לכך. עפ"י חקיקה זו נכסינו הונגשו כמוגדר בתקנות הנגישות וכן נושאים בתחום נגישות השירות. עובדי קבלת הקהל הוכשרו במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות כמו גם מנהלי המוקדים.

מוקדי שירות טלפוני - מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל מבוטחינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והוא ללא מוסיקת רקע.

 

מסירת מידע בפורמט נגיש - כלל ביטוח מעמידה עבור מבוטחיה אתר אינטרנט נגיש ואפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים: קובץ PDF מותאם לתכנת הקראה, קובץ קול, דף מודפס בכתב מוגדל. מסירת המידע הינו ללא עלות ומיועד עבור אנשים עם מוגבלות.

 

עמדות שירות מונגשות - כחלק מפעילותנו הונגשו סניפי קבלת קהל עבור אנשים עם מוגבלות, הותאמו וצוידו העמדות במכשיר שמיעה ("לולאת השראה").


דרכי יצירת קשר
כלל מעניקה ללקוחותיה מגוון דרכים ליצירת קשר וקבלת שירות:
מוקד שירות לקוחות 5454*
פקס שמספרו 077-6383190

לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של חברת כלל ביטוח:

אפרת לוי
דוא"ל - negishut@clal-ins.co.il
טלפון - ‎03-6388128

נגישות אתר האינטרנט
רשימת מוקדי כלל ביטוח

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter