אתה נמצא כאן
- דף הבית
- הסדרי נגישות ללקוחות עם מוגבלות - חברת כלל ביטוח ופיננסים
הסדרי נגישות ללקוחות עם מוגבלות - חברת כלל ביטוח ופיננסים
נגישות
קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, רואה חשיבות רבה במתן שירות נגיש, לאנשים עם מוגבלות, תוך שמירה על כבודם ופרטיותם. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי הארגון.
אנו פועלים על פי הנדרש בחקיקת הנגישות ואף מעבר לכך. עפ"י חקיקה זו נכסינו הונגשו כמוגדר בתקנות הנגישות ומגוון נושאים בתחום נגישות השירות טופלו ונענו. הטמענו נהלים, הנגשנו את המוקדים הטלפוניים, סניפי קבלת הקהל ואת אתר האינטרנט, מינינו רכז נגישות ארגוני, ואנו עורכים הדרכות וריענונים לנהלי הנגישות ודוגלים בשילוב עובדים עם מוגבלות.
להלן מידע על הסדרי נגישות ללקוחות עם מוגבלות, להיכרותכם ושימושכם:
אתר אינטרנט נגיש - אתר האינטרנט של החברה הונגש לטובת אנשים עם מוגבלות ובהתאם למחויב התקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, לפי התקן הישראלי לנגישות אתרי אינטרנט ובהתאם להנחיות ההנגשה של המדריך להנגשת מידע WCAG 2.0 ברמה AA של ארגון האינטרנט הבינלאומי ה - W3C.
הצהרת הנגישות ומידע על הנגשת אתר האינטרנט, ניתן למצוא בקישור הבא - לצפייה לחצו כאן
מוקדי שירות טלפוני - מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל מבוטחינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והוא ללא מוסיקת רקע.
דרכי יצירת קשר
כלל ביטוח ופיננסים מעניקה ללקוחותיה מגוון דרכים ליצירת קשר וקבלת שירות:
- מוקד שירות לקוחות 5454*
- פקס שמספרו 077-6383190
- מייל negishut@clal-ins.co.il
- אפליקציית WhatsAPP ללקוחות : 054-8600068
רכז נגישות ארגוני
לפניות ומידע בנושא נגישות, ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות של חברת כלל ביטוח ופיננסים:
אפרת לוי
דוא"ל negishut@clal-ins.co.il
טלפון - 03-6388128
הדרכות
עובדי כלל ביטוח ופיננסים עוברים הדרכות והכשרות למתן שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלות, בהתאם לתכנית הדרכה מאושרת.
הסדרי נגישות נוספים
אין דרישות תשלום בגין התאמת נגישות
אין התניית שירות בהצגת תעודה
אנו בחברת כלל ביטוח ופיננסים מחויבים לשירות נגיש ושוויוני לכולם. כארגון מוביל חשוב לנו תמיד להתייעל ולהשתפר! אם נתקלתם בקושי או יש לכם הצעת שיפור, אנו פה כדי לשמוע.
לשירותכם,
רכזת הנגישות הארגונית וצוות כלל ביטוח ופיננסים