אתה נמצא כאן
- דף הבית
- אודות קבוצת כלל
- פנייה ישירה לסמנכ"ל השירות - ניר לאוטמן

ניר לאוטמן
פנייה ישירה לסמנכ"ל השירות
אנו רואים בשירות ערך מרכזי ועושים מאמצים רבים על מנת להעניק לך את השירות האיכותי והטוב ביותר.
אנשי השירות שלנו זמינים עבורך במגוון רחב של ערוצים וישמחו להעניק לך שירות מקצועי ואדיב.
במידה והשירות שקיבלת מאתנו אינו לשביעות רצונך, אודה לשליחת מייל בקישור המצורף, עם ציון מספר תעודת הזהות ונושא הפנייה ואדאג לטפל בכך באופן אישי.
בכבוד רב,
ניר לאוטמן
סמנכ"ל שירות