מדיניות פרטיות - הלחצן של כלל

אפליקציית כלל - מדיניות פרטיות

מדיניות הפרטיות של קבוצת כלל

מדיניות זו הינה מדיניות הפרטיות של הגופים המוסדיים[1] בקבוצת כלל החזקות וחברות הבת המעניקות שירותים לגופים המוסדיים ("קבוצת כלל", "הקבוצה" או "אנו"). המדיניות נועדה להביא לידיעתכם את עקרונות הפרטיות של הקבוצה, להסביר מהו המידע האישי הנאסף אודותיכם (או על אחרים הקשורים אליכם כמו בני משפחה, נהגים ברכב מבוטח, עובדיכם), איזה שימוש אנו עשויים לעשות בו וכיצד תוכלו ליצור עימנו קשר על מנת לקבל מידע נוסף בקשר למידע הנאסף, לפרטיותכם ועל מנת לממש את זכויותיכם בתחום.  

מידע אישי הינו מידע הכפוף לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות") וכן כל מידע המזהה אדם או יכול להוביל לזיהויו של אדם באמצעים סבירים. קבוצת כלל אוספת מידע אישי, במאגרי המידע של הקבוצה ומעבדת אותו, בארץ ובחו"ל, בהתאם למפורט במסמך זה. ככלל, לא חלה עליכם חובה חוקית למסור את המידע ומסירת מידע תתבצע מרצונכם ובהסכמתכם, אולם במקרה כזה לא תוכלו לרכוש חלק ממוצרי הקבוצה או לצרוך את שירותיה למרות זאת, יש מידע שהקבוצה חייבת לדרוש מכוח חובה חוקית החלה עליה.

אנו עשויים לספק הוראות או מידע נקודתי בנפרד בקשר לפרטיותכם כחלק ממוצרים או שירותים של הקבוצה. הוראות או מידע נקודתי אלו מתווספים למידע המצוי במדיניות פרטיות זו ובמקרה של סתירה, ההוראות והמידע הנקודתי גוברים.

מדיניות הפרטיות של הקבוצה תתעדכן מפעם לפעם, בהתאם לשיקולי קבוצת כלל וצרכיה או שינויים בחוק או ברגולציה החלים על הקבוצה.

 

1. עקרונות הפרטיות של הקבוצה

1.1. איסוף ועיבוד מידע באופן חוקי והוגן

קבוצת כלל אוספת מידע אישי כחלק מפעילותה, שירותיה ומוצריה ולעיתים מכוח הוראות הדין. מידע זה יכול להיאסף מלקוחות הקבוצה, לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים, צדדים שלישיים , מאגרי מידע פומביים, ומאגרי מידע ממשלתיים. מידע אישי ייאסף ויעובד על ידי קבוצת כלל באופן חוקי והוגן.

1.2 מטרה

קבוצת כלל תחזיק, תעבד ותמסור מידע אישי רק בקשר לעסקיה. מטרות איסוף ועיבוד המידע מפורטות בהרחבה במדיניות זו.

1.3 אבטחת המידע ודיוקו

קבוצת כלל עושה מאמצים רבים כדי לשמור על פרטיות ואבטחת המידע באמצעי אבטחה מתקדמים ומחמירים התואמים את הסטנדרט הנהוג במגזר הגופים המוסדיים בכל הקשור לאבטחת מידע אישי, בהתאם להנחיות הרגולטוריות של רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון, והיא שומרת על פרטיות המידע לפי הוראות הדין, לרבות הוראות חוק הגנת הפרטיות.

קבוצת כלל עושה מאמצים על מנת להבטיח שהמידע האישי במאגריה יהיה מדויק ומעודכן.

1.4 זכויות בנוגע למידע

קבוצת כלל תעניק לנושאי המידע זכות לעיין במידע אודותם ולתקנו אם אינו נכון, בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות.

2. תנאי שימוש באפליקציה תנאי שימוש – אפליקציית הלחצן של כלל (clalbit.co.il)

 

3. סוגי המידע האישי הנאספים או העשויים להיאסף על ידינו

3.1 מידע שאתם מעבירים לנו או נאסף מעצם מתן השירות עבורכם:

3.1.1 מידע כללי – כולל שמכם המלא, תאריך לידה, מצב משפחתי, מספר זהות, אזרחות והקשר שלכם לאנשים אחרים (למשל קרובי משפחה בביטוח משותף).

3.1.2 פרטי קשר – כולל כתובת, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני.

3.1.3 אמצעי זיהוי – כגון מספרי זיהוי רשמיים כמו מספר תעודת זהות, מספר רישיון נהיגה, מספר דרכון וצילומים של מסמכי זיהוי אלה, ומזהים אחרים כמו שם משתמש או מזהים ברשתות החברתיות.

3.1.4 כאשר ניתנת גישה לגלריית  התמונות, והתקני אחסון וזיכרון במכשיר  או אפשרות לשימוש במצלמה לצורך העלאת תמונות ו/או קבצים - תוכל להעלות תמונות ו/או קבצים, ואלו יישמרו בהתאם להוראות האמורות לעיל, והכל בכפוף לזכויותיך על פי כל דין. באפשרותך להסיר או לחסום את האפשרות לגישה לגלריית התמונות ו/או לשימוש במצלמה על-ידי שינוי ההגדרות במערכת ההפעלה במכשירך.

3.1.5 מידע על הופעתכם ודרכי התנהגות – כגון מין, גיל, תחומי התעניינות, נתונים המתארים אתכם (למשל גובה, תמונה), מידע דמוגרפי והתנהגותי (למשל היסטוריית תביעות או רכישות).

3.16 הכשרה מקצועית - מידע לגבי הכשרה מקצועית, השכלה, רקע תעסוקתי, חברות בארגונים מקצועיים, רישוי עיסוק ועוד.

3.1.7  מידע בקשר לשירותים שאנו מעניקים לכם – מידע על פניותיכם לחברה ובכלל זה תביעות ביטוח, פוליסות שרכשתם, הערכות שמאי בנוגע לנכסיכם, תשריטים, מסמכים ומידע רפואי, מידע על נסיעותיכם לחו"ל וכל מידע רלוונטי בקשר למוצר או לשירות אותו רכשתם מאיתנו.

3.1.8  מידע על תביעות ביטוח – בנוגע לתביעה במסגרת מוצר ביטוח, מידע בנוגע לתביעה הנאסף מכם ומצדדים שלישיים רלוונטיים כגון עדים, מוסדות רפואיים, גורמים מעורבים או קשורים לתביעות וכו'.

3.1.9  מידע בקשר להונאות – כגון מידע שייאסף כתוצאה מחקירות שנבצע ובדיקות במקורות גלויים כמו עיתונים, רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט ומאגרי מידע בנוגע להונאות.

3.10 מידע כלכלי – כגון מידע על תשלומים, פרטי כרטיס אשראי, פרטי חשבון בנק, מידע על מיסוי, הכנסות ונכסים.

3.1.11 נתוני אשראי – כגון נתוני אשראי מתוך מאגר נתוני אשראי ולשכות האשראי, בהתאם לחוק נתוני אשראי, התשע"ו-2016 והוראות הממונה על שיתוף בנתוני אשראי, מידע בהתאם לחוק שירות מידע פיננסי, תשפ"ב-2021, צווי הוצאה לפועל, פשיטות רגל, פסיקות, צווי בית משפט והסדרים שונים.

3.1.12 מידע המשמש לזיהוי בקבוצה – כגון מידע המשמש להתחברות לפלטפורמות קבוצת כלל, סיסמאות, תשובות לשאלות זיהוי, ולרבות מידע ביומטרי בכפוף להסכמת הלקוח.

3.1.13 הקלטות אודיו ווידאו ותיעוד רישומי צ'אט – כגון מידע שנאסף מהקלטות שיחות טלפון וצ'אט עם נציגי קבוצת כלל ומוקדי השירות השונים.

3.1.14 העדפות דיוור ותקשורת, משובים וסקרים – העדפות בנוגע לדיוור ופרסומות, קידומי מכירות, תשובות לסקרים, תלונות וחווית לקוח.

3.1.15 מידע רפואי - למשל מצב בריאותכם הפיזי והמנטלי בעבר ובהווה, חוות דעת רפואיות, טיפולים רפואיים, אבחנות רפואיות, תוצאות בדיקות, מידע ממוסדות רפואיים (לרבות תיקים רפואיים), נכות, תרופות, הרגלים הקשורים למצב בריאותכם כגון עישון, שתיית אלכוהול ושימוש בסמים.

3.1.16 מידע רגיש אחר –פעילות ו/או עבר פלילי, למשל בנוגע להונאות; במקרים חריגים אנו עשויים לעבד מידע רגיש במיוחד, כאשר הדבר רלוונטי לקבלת טיפול רפואי.

3.2 מידע שצד שלישי מעביר לנו

3.2.1 מידע המתקבל מצדדים שלישיים כגון סוכני ביטוח, מוסדות רפואיים, חברות ביטוח אחרות, גופים ממשלתיים וספקים שונים הפועלים בכל הנוגע לאספקת השירותים, לחיתום וליישוב תביעות הלקוחות.

3.2.2 מידע דרוש לטיוב נתונים – נדרש כאשר החלפתם את כתובתכם, מספר הטלפון שלכם, כתובת דוא"ל או אחד משאר פרטי הקשר שלכם ועדיין לא עדכנתם את קבוצת כלל. המידע ישמש על מנת לתת לכם שירות ולשפר אותו וליצור עמכם קשר כנדרש על פי החוק והרגולציה. לא נרכוש מידע לצרכי פרסום גרידא, אלא אם כן המידע נאסף על ידי צד ג' באופן מפורש למטרה זו ובהתאם לדין.

3.3 מידע הנאסף מהמכשיר ממנו אתם יוצרים קשר עם הקבוצה באופן מקוון או צורכים שירותים מהקבוצה:

3.3.1  כגון מספר מכשיר נייד, סוג המכשיר, מערכת ההפעלה, דפדפן, IMEI או מספר סידורי אחר, כתובת MAC, כתובת IP, נתוני מיקום, שם מתחם ונקודת גישה לשירות, מועדי התחברות, וקודי זיהוי דיגיטליים אחרים, וכן מידע על פעילות המשתמש, כמשך השהייה שלך באתר/עמוד/מסך, הפעולות שהתבצעו בהם ואופן הגלישה שלך, הנאספים באמצעות כלים ייעודיים וכן באמצעות השימוש שלנו בקוקיות ובין היתר מידע הנשמר תוך כדי ההזנה, גם אם הפעולה לא הסתיימה. מידע נוסף על השימוש בקוקיות נמצא בסעיף 10.

3.3.2 מידע המתקבל אצל צדדים שלישיים ממערכות אוטומטיות כגון מערכות איתור ברכב, כולל מידע רציף על מיקום בזמן אמיתי. מידע על מיקום הרכב נשמר אצל אותם צדדים שלישיים רק בכפוף להסכמתכם לשמירתו.

3.3.3 כאשר שירות מבוסס מיקום פעיל במכשירך, כלל עשויה להשתמש במידע הנוגע למיקומך המגיע מאותות GPS מנקודות גישת wi-fi הנמצאות בקרבת מקום ומאנטנות סלולריות, וזאת בין אם האפליקציה פעילה או כבויה. באפשרותך להסיר את השירות מבוסס המיקום באמצעות מערכת ההפעלה של מכשירך. לאחר הסרת שירות זה לא נקבל עוד מידע הנוגע למיקומך.

3.4 מידע שכבר היה מצוי במאגרי המידע שלנו

3.4.1 כל מידע שנאסף משירותים או מוצרים שקיבלתם בעבר מקבוצת כלל – לרבות פוליסות שרכשת, היסטורית התביעות שלכם ומידע הקשור אליהן, פרטי קשר.  

3.5 מידע על צדדים שלישיים

3.5.1 מידע אודות עדים; ערבים של לקוחות הקבוצה; בני משפחה; ניזוקים צד ג'; צדדים מעורבים בתביעות.

3.6 מידע משני, המופק מהמידע האישי אודותיכם

3.6.1  הרגלי צריכה או התנהגות – בכלל זאת תחומים, שירותים, או מוצרים בהם אתם מתעניינים, נתונים תיאוריים ומראה, מידע על צריכה או התנהגות (כל אלו משמשים לדוגמא לצורך ביצוע תחזיות או הנחות בנוגע לתחומי העניין שלכם, על מנת להעניק לכם שירות מותאם אישית).

3.6.2 מידע על מצב בריאותכם, אירועים משמעותיים בחייכם, יכולתכם וחוסנכם הנפשי, אשר מאפשרים לנו לזהות, בין היתר, האם דרושה לכם תמיכה נוספת ו/או התאמה של השירות אליכם.

3.6.3 הונאות ומידע קשור – כגון מידע המופק מבדיקות ו/או חקירות שאנו מבצעים.

3.7 אם אתם מספקים לנו מידע על אדם אחר (כגון עובדים, בני משפחה, גורמים מעורבים בתביעות, אנשים הנוהגים ברכב מבוטח או גורמים אחרים), עליכם ליידע אותם על כך שתמסרו את פרטיהם, ולקבל את הסכמתם לשימוש במידע אודותיהם בהתאם למדיניות פרטיות זאת.

3.8 בנוגע למידע שאתם מספקים לנו, עליכם למסור לקבוצת כלל מידע מלא, מדויק ונכון. מבלי לגרוע מכל הוראה אחרת בנוגע לכך בהסכם, פוליסה או מסמך אחר של קבוצת כלל, מסירת מידע כוזב אסורה, מפרה את הדין ועשויה להשפיע על המוצרים או השירותים שלכם בקבוצת כלל. 

 

4. השימושים שלנו במידע האישי ומטרות עיבודו

4.1 יצירת קשר עימכם ועם אחרים.

4.2 אספקת מוצרים ושירותים על ידי חברות הקבוצה– ובין השאר על מנת להבטיח כי יש בידינו את כלל המידע הדרוש לנו על מנת להציע ולספק לכם את המוצרים והשירותים של קבוצת כלל, תוך וידוא זהותכם, והצעה של תנאי התשלום הטובים ביותר בהתאם לנתונים אודותכם; לצרכי זיהוי, תפעול, אקטואריה, חיתום, וטיפול בכלל מתן השירות עבורכם, קבלת תשלומים, ביצוע שינויים כאשר נתבקש או כשהדבר הכרחי, הערכת תביעות, הערכת סיכון מהימנה, יישוב ופתרון סכסוכים.

4.3 תשלומים (הליכי גביה, יישוב תביעות) – כאשר אתם רוכשים שירות ו/או מוצר, ו/או כאשר נדרש לזכותכם, לצורך העברת תגמולי ביטוח אליכם.

4.4 הערכה וקבלת החלטות בנוגע לחיתום ביטוחי ומקרי ביטוח – בין השאר, בדיקת זכויות מבוטחים; החלטה האם לקבל את תביעתכם; החלטה בדבר כיסוי ביטוחי או מתן אשראי; דרישת פיצוי מכם או מצד שלישי כלשהו; באילו תנאים יסופקו לכם מוצרים או שירותים.

4.5 פעילות עם צדדים שלישיים – למשל עם סוכני ביטוח וספקי שירות לקבוצת כלל.

4.6 גילוי ומניעת הונאות – ובכלל זה ביצוע בדיקות או חקירות בנוגע להונאות והלבנת הון, איתור גורמים עוינים, שימושים אסורים בפלטפורמות השונות של הקבוצה והפרה של הדין.

4.7 שיפור השירות, ניתוח וטיוב חוויית המשתמש בערוצים השונים של הקבוצה.

4.8 טיפול בפניות – באופן אשר יאפשר לקבוצה לטפל בפניות או תלונות בהווה ובעתיד, בעבור הדרכה פנימית וניטור וכדי לשפר את תהליך הטיפול בפניות לקבוצה. יש מקרים בהם אנו מחויבים להעביר פרטים על תלונותיך, כולל מידע אישי עליך, לרשויות הרלוונטיות.

4.9 ניהול הפעילות העסקית בקבוצה – כגון ביצוע ביקורות, בקרת איכות, הדרכות, ניתוחים עסקיים וניהול חשבונות, ניהול מוצרי הקבוצה וניהול השירותים והמוצרים של הקבוצה.

4.10 שיווק, פרסום, כולל פרסום מפולח, מותאם אישית ודיוור ישיר – בפלטפורמות השונות של הקבוצה ובאתרי אינטרנט שאינם קשורים לקבוצה. מידע נוסף על השימוש במידע לדיוור ישיר מצוי בסעיף 8 להלן.

4.11 ביצוע מחקר ומדידה – כגון פילוחי שוק, מדידת הפעילות, תכנון קמפיינים שיווקיים, קידום מוצרים או שירותים, סקרי לקוחות וסקרי שביעות רצון; ניהול סיכונים עסקי ובכלל זה עריכה ושימור של ביטוחים וביטוחי משנה.

4.12 ציות לחוק, רגולציה ופעולות שהן לטובת האינטרס ציבורי – בכלל זה שיתוף פעולה והעברת מידע לגופים רגולטוריים, רשויות שונות, כולל רשויות אכיפה, צווי בית משפט וניהול סכסוכים משפטיים, בהתאם לדרישות הרגולטוריות.

4.13 קיום חובות על פי דין.

4.14 קניה, מכירה והעברה של עסקי הקבוצה, כולם או חלקם.

4.15  אינטרסים עסקיים לגיטימיים וזכויות משפטיות של קבוצת כלל והגנה עליהם.

4.16 טיפול בבקשות נושאי מידע למימוש זכויותיהם, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות ולמדיניות זו; ארכוב המידע, דיוקו, הפיכתו לאנונימי או אגרגטיבי ומחיקתו.

4.17 כאשר שירות ההתראות פעיל במכשירך נוכל לשלוח אליך התראות שונות הקשורות לאפליקציה במכשירך, לפעולות שבוצעו באפליקציה, עדכונים חשובים וכדי להציע לך מוצרים או שירותים שונים שעשוי להיות לך עניין בהם, מעת לעת, על בסיס העדפותיך ו/או שימושיך בחשבונך המנוהל או באפליקציה, והכל בכפוף לזכויותיך על פי כל דין. באפשרותך להסיר או לחסום את שירות ההתראות על-ידי שינוי ההגדרות במערכת ההפעלה במכשירך.

 

5. עם מי נחלוק את המידע האישי?

בהתאם לשימושים במידע האישי, המפורטים לעיל, אנו עשויים לחלוק את המידע האישי עם החברות בקבוצת כלל וכן עם צדדים שלישיים בארץ או בחו"ל וביניהם:

5.1 סוכני ביטוח, בעלי רישיון פנסיוני, יועצים פיננסים, ושותפים עסקיים.

5.2 מבטחים אחרים, כחלק מאספקת שירותים ומוצרים ובכפוף להוראות הדין.

5.3 מבטחים ומבטחי משנה מחוץ לגבולות ישראל (באופן ישיר או באמצעות סוכני ביטוח), המספקים שירותי ביטוח משנה לקבוצת כלל.

5.4 צדדים שלישיים המעניקים לך שירות (לרבות שירות הנובע ממוצרים שרכשת מן הקבוצה, כגון – ספקי שירותים לרכב, ספקי שירותים רפואיים וכד') או שייפתם את כוחם לקבל מידע אישי אודותיכם או שהסכמתם להעביר מידע אליהם באופן אחר.

5.5 צדדים שלישיים המעניקים לנו, או למבטחים צד ג' הרלוונטיים למוצר או התביעה שלך, שירות ובין היתר ספקי שירות,  מנהלי תביעות, מומחים ובמקרים מיוחדים גם חוקרים פרטיים.

5.6 יועצים משפטיים, שמאים, רואי חשבון, מבקרים, גופים פיננסים, נותני שירות מטעמנו או מטעמך, או מייצגים של תובעים מצד שלישי.

5.7  נותני שירותי מחקר ומדידה של מידע, המאפשרים לנו לפתח את מוצרינו ולמדוד את יעילות השיווק.

5.8 צדדים שלישיים המאפשרים לנו לשמור על נכונות המידע, בין השאר באבחון לקוחות אשר נפטרו, עדכון פרטי קשר של לקוחות אשר שינו את כתובתם ופרטיהם וכן חברות כרטיסי אשראי בעבור פרטי אשראי מעודכנים.

5.9 רשויות אכיפה לאיתור פשיעה כלכלית, צדדים שלישיים המסייעים לתפעול מאגרי איתור הונאות או כאלו המעניקים סיוע בחקירה של מקרים החשודים בהונאה; על מנת לאכוף מדיניות פרטיות זו או מדיניות אחרת ו/או תנאי שימוש של קבוצת כלל, לרבות במסגרת חקירה פנימית או חיצונית של הפרות אפשריות של הדין.

5.10 רגולטורים רלבנטיים שונים.

5.11 רשויות שונות ובין היתר רשויות אכיפה כמו משטרת ישראל, בתי משפט.

לשכות נתוני אשראי, המסלקה הפנסיונית, גורמים הזכאים לקבלת מידע מכוח חוק שירות מידע פיננסי, תשפ"ב-5.12 2021.

5.13 נותני שירות, בין היתר אילו המסייעים לנו לתפעל את מערכות המחשוב ואבטחת המידע של הקבוצה, ביטחון, חיתום ותפעול תביעות, ספקים לסליקת כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום.

5.14 מומחים רפואיים לצרכי חיתום מוצרי ביטוח וטיפול בתביעות.

5.15 חברות לביצוע סקרים.

5.16 ספקי שירות לפרסום ודיוור, בין היתר ספקים המאפשרים לפרסם ולדוור באופן מותאם אישי וניתוח מסעות פרסום. בכלל זה מדובר בחברות פרסום, רשתות חברתיות ופלטפורמות מקוונות.

5.17 בכפוף להוראות הדין, אנו נהיה רשאים להעביר מידע במסגרת מכירת עסקינו או העברת זכויות בהם (כולם או חלקם), לרבות במשא ומתן למכירה כאמור, ובמסגרת ארגון מחדש, מיזוג, מיזמים משותפים ועסקאות אחרות בקשר לעסקינו. על מקבל המידע יחולו מגבלות שימוש במידע כדין.

5.18 כאשר קיימת הוראה בדין המורה על העברת המידע או מתירה אותו; בהתאם להוראת ערכאה שיפוטית, רשות ממשלתית, רשות רגולטורית או כל רשות מוסמכת אחרת.

5.19 אין באמור כדי לגרוע מהאפשרות של כלל להעביר לצדדים שלישיים מידע הנאסף על בסיס מצטבר ואנונימי, באופן שאינו מאפשר לזהות נושאי מידע באמצעים סבירים.

 

6. אפיון מידע, שימוש בכלי ניתוח מתקדמים וקבלת החלטות אוטומטית על בסיס בינה מלאכותית

6.1 קבוצת כלל עשויה לעשות שימוש בתהליכים אוטומטיים, כולל מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, על מנת לקבל החלטות. תהליכים אוטומטיים אילו יהיו מבוססים על מידע שבידינו בהתאם למדיניות פרטיות זו. התהליכים האוטומטיים ישמשו אותנו לממש את המטרות הבאות:

6.1.1 חיזוי של אירועים לצורך הערכת סיכונים  (ובין השאר הסיכוי שיתרחש אירוע ביטוח  או תביעת ביטוח), תפעול ותמחור מוצרים ושירותים (בין השאר הסבירות שמוצר או שירות ירכשו); פופולאריות מוצרים ושירותים של הקבוצה ואצל איזה קהל; יישוב תביעות וזיהוי הונאות.

על מנת לקבוע את תנאי פוליסות הביטוח, והחלטות נדרשות אחרות במועד מתן הצעת הביטוח ולאורך חיי פוליסת הביטוח.

6.1.2 הבנה טובה יותר של לקוחות הקבוצה והלקוחות הפוטנציאלים, ובין היתר איזה תוכן ו/או מוצרים ו/או שירותים יהיו שימושיים עבורכם ועשויים לעניין אתכם.

6.1.3 שיפור תהליכים בתוך הקבוצה, לרבות שיפור השירות לצדדים שלישיים.

6.1.4 שיווק, פרסום ודיוור ישיר.

6.2 השימוש בכלים אילו מתבצע בהתאם לדין ובפרט בהתאם לחוק הגנת הפרטיות.

6.3 לעיתים קרובות, האנליטיקה והאפיון לא יתבצעו על מנת לקבל החלטות נקודתיות בקשר ללקוח בודד באופן ישיר, אלא כצירוף של המידע האישי אודותיכם עם מידע אישי של לקוחות נוספים שלנו ולקוחות פוטנציאלים ו/או מידע שהתקבל מצדדים שלישיים, ועיבודו על מנת לממש להפיק תובנות מצרפיות, למימוש המטרות המפורטות לעיל בסעיף זה. ככל והדבר אפשרי, נעשה שימוש במידע באופן מצרפי ו/או פסאודנימי על מנת לבצע את הפעולות המפורטות לעיל.

 

7. זכויותיכם במידע

 

בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, זכותכם לבקש לעיין במידע האישי אודותכם במאגרי קבוצת כלל. תוכלו לגשת בכל עת למידע אישי אודותיכם באזור האישי באתר. גישה זו תיעשה באמצעות קוד שתקבלו לטלפון הנייד המעודכן במערכות הקבוצה.

תוכלו גם לפנות למוקד שירות הלקוחות של הקבוצה בבקשת עיון. אם המידע אודותיכם אינו נכון, תוכלו לבקש לתקנו.

 

8. דיוור ישיר

המידע שבידי קבוצת כלל ישמש לצורך דיוור ישיר (בניית פרופיל שיווקי לצורך התאמת פרסומות ופניות אחרות לפי אפיון אישי).

כדי להפסיק אפיונים כאלה, תוכלו בכל עת להודיע לנו באמצעות פנייה אלינו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.clalbit.co.il/portfolio/changedetails   ולהסיר את עצמכם מרשימת התפוצה.

 

9. פרסומות

קבוצת כלל עשויה לשלוח אליכם, באמצעות דוא"ל מסרונים ופלטפורמות מסרים מידיים אחרות, פרסומות, לאחר קבלת אישור ייעודי אשר יכול להינתן בהזדמנויות שונות על ידכם, בפלטפורמות השונות של הקבוצה או לאחר שרכשתם מוצר או שירות של קבוצת כלל.

אם אינכם מעוניינים לקבל פניות שיווקיות מהסוג האמור,  תוכלו בכל עת להודיע לנו על סירובכם לקבל את הפניות או לבטל את הסכמתכם, באמצעות פנייה אלינו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.clalbit.co.il/portfolio/changedetails   או בדרך שבה נשלחה אליכם הפנייה, ולהסיר את עצמכם מרשימת התפוצה.

קבוצת כלל תוכל לשלוח לכם הודעות שהדין מחייב או מתיר לשלוח גם ללא הסכמה.

 

10. שימוש בקוקיות / קוקיס וכלים נוספים לאיסוף מידע

קבוצת כלל עשויה לעשות שימוש בקובצי קוקיות/קוקיס (Cookies) וכן בטכנולוגיות שונות כגון Pixel ומשואות רשת (Web beacons), Device ID, Google Tag Manager, Tags, אשר יאספו מידע אודותיכם באתר ובאפליקציות ("הפלטפורמות") אותן מפעילה הקבוצה (גם ללא הזדהות כלקוח של קבוצת כלל), לצורך תפעולן השוטף והתקין, מדידה וניטור פעילות המשתמשים וניתוחה, ובכלל זה על מנת לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש בפלטפורמות, אימות פרטים, התאמתן להעדפות האישיות שלכם, אפיון המוצרים המתאימים לכם, פרסומות מותאמות עבורכם באתר כלל, באפליקציות הקבוצה או באתרים אחרים, הקלה על השימוש באתר ולצרכי אבטחת מידע. לדוגמא, כלים אילו יסייעו לנו למדוד יעילות של קמפיינים שיווקיים ברשת ושיווק מוצרים ושירותים באופן מותאם אישית

הקוקיות הם קבצי טקסט (או שורות קוד) הנוצרים תוך כדי גישה לנכסים הדיגיטליים של הקבוצה, בכפוף לשימוש בפלטפורמות, בהנחה שהגדרות המכשיר של המשתמשים מאפשרות זאת, ואוספות מידע רלוונטי, כגון משך השהייה שלך באתר/עמוד/מסך, אופן הגלישה שלך והפעולות שהתבצעו בהם, לרבות שימוש בכתובת הIP שלך, שם מתחם ונקודת גישה לשירות, מיקום מכשיר, מועדי התחברות, וקודי זיהוי דיגיטליים אחרים. חלק מהקוקיות יפקעו כאשר המשתמשים יסגרו את האתר או האפליקציה וייתכן כי אחרות יישמרו על גבי המכשיר. אפשר למנוע יצירת קוקיות על-ידי שינוי הגדרות הדפדפן שלכם או המכשיר ממנו אתם ניגשים לפלטפורמות, אבל נטרול קוקיות מסוימות עלול לגרום לכך שלא תוכלו לעשות שימוש בחלק מהשירותים והתכונות בפלטפורמות השונות. במסגרת השימוש בקוקיות, אנו עשויים לקבל מידע אודות פעולותיכם בנכסים הדיגיטליים, וזאת בנוסף למידע לגבי המכשירים בהם אתם משתמשים והפעולות שתבצעו בנכסים הדיגיטליים כאמור בסעיף 3.3.

קבוצת כלל משתמשת גם בטכנולוגיות איסוף של צדדים שלישיים, פלטפורמות פרסום ורשתות חברתיות כגון Google ,Facebook, YouTube, ו-Taboola, AppsFlyer, Firebase, ובשירותי הסטטיסטיקה (כדוגמת Google Analytics) והפרסום המותאם של פלטפורמות כדוגמת Google ו-Facebook. פלטפורמות פרסום אלו עשויות להשתמש גם הן באמצעי איסוף כמו עוגיות, כדי לאסוף מידע מהאתר או האפליקציה של הקבוצה וממקומות אחרים באינטרנט, לצרכי מדידה ופרסום מותאם שלהן, בהתאם למדיניות הפרטיות שלהן או מסמכים אחרים שעשויים לחול עליכם, למשל משום שפתחתם אצלם חשבון.

הפלטפורמות השונות והרשתות החברתיות עשויות לעשות שימוש במידע האישי שהן מחזיקות בצירוף המידע האישי שנמסר על ידנו, ליצירת קהל מותאם אישית. זהו הקהל שאנו סבורים שיתעניין בפרסום המקוון שלנו. בין היתר, פלטפורמות הפרסום עשויות לבנות פרופיל "קהלים דומים", של סוג הקהל שנהיה מעוניינים לפרסם עבורו באופן מותאם, כאשר הוא גולש באינטרנט ו/או עושה שימוש ברשתות החברתיות.

למידע נוסף על השימוש בקוקיות אנא עיין ישירות בכתובות הבאות:

https://www.google.com/policies/privacy ; www.facebook.com/policies/cookies ; https://www.taboola.com/policies/cookie-policy

אם תרצו להסיר עצמכם מהשימוש בכלים אלו או דומים או למחיקת הקוקיות הנצברות במכשירכם באופן שוטף, תוכלו לעשות זאת ידנית באמצעות ההגדרות בדפדפן/מכשירים שלכם, או להשתמש בכלים אוטומטיים הנגישים לשימוש חופשי:

כגון http://www.aboutads.info/choices :או https://youradchoices.com/control

שיבצעו את ההסרות המבוקשות בשבילכם לפי בחירתכם.

כמו כן, באפשרותכם לערוך את העדפותיכם בנוגע לכלים ולשירותים של גוגל דרך: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout   

וגם https://adssettings.google.com

 

בהתאם, נמליץ לעיין במדיניות הפרטיות של גוגל בכתובת: www.google.com/policies/privacy.

 

11. הרשאות לאישור באפליקציה

11.1 הרשאה לקבלת Push Notifications ע״י האפליקציה - הרשאה זאת מתבקשת על מנת שהמשתמש יוכל לקבל התראות "דחיפה (Push Notifications) "הקשורות לעדכונים חשובים, התראות פעילות וכדי להציע לך מוצרים או שירותים שונים שעשוי להיות לך עניין בהם, מעת לעת, על בסיס העדפותיך ו/או שימושיך באפליקציה והכל בכפוף לזכויותיך על פי כל דין.

11.2 גישה לגלריית  התמונות, והתקני אחסון וזיכרון במכשיר - הרשאה זאת מתבקשת ככל שהלקוח יבקש לשמור צילומי מסך של פעולות או ממסכי האפליקציה, ו/או על מנת שהמשתמש יוכל לבחור מגלריית התמונות שלו תמונות לתמונת פרופיל/רקע, ו/או לצורך טעינת קבצים מזיכרון המכשיר לבקשת המשתמש.

11.3 גישה לקריאת סמס – לשם טיוב נתונים ואבטחת מידע, זיהוי ואימות פרטים, ועבור קריאת קוד הסמס שנשלח למכשיר באופן אוטומטי.

11.4 גישה לנתוני זיהוי/זהות מכשיר (Identity/Phone/Device ID) - עבור יצירת מזהה ייחודי ברישום לשירותים שונים, זיהוי ואימות ובדיקות אבטחה.

11.5 גישה לנתוני מיקום - כאשר שירות מבוסס מיקום פעיל במכשירך, כלל עשויה להשתמש במידע הנוגע למיקומך המגיע מאותות GPS מנקודות גישת wi-fi הנמצאות בקרבת מקום ומאנטנות סלולריות, וזאת בין אם האפליקציה פעילה או כבויה. באפשרותך להסיר את השירות מבוסס המיקום באמצעות מערכת ההפעלה של מכשירך. לאחר הסרת שירות זה לא נקבל עוד מידע הנוגע למיקומך.

 

12. שימוש במצלמות ביטחון

באתרי קבוצת כלל מותקנות מצלמות במעגל סגור על מנת לשמור על ביטחון באי האתרים והאתרים עצמם. המידע הנקלט במצלמות האבטחה נשמר לפרק הזמן המינימלי הדרוש כדי לממש את המטרות המפורטות לעיל, ובהתאם למדיניות קבוצת כלל.  בעת הצורך, ניתן לפנות למנהל מחלקת ביטחון ובטיחות של הקבוצה על מנת לקבל מידע נוסף.

 

13. כיצד ליצור עמנו קשר?

במידה ויש לכם שאלות בנוגע למדיניות הפרטיות של קבוצת כלל ניתן לפנות למנהל ענף הסייבר בקבוצה, באמצעות המייל - ClalSecurity@clal-ins.co.il.

 

14. עדכון המדיניות

תאריך עדכון מדיניות הפרטיות: 14/12/2023

 

[1]  כלל חברה לביטוח בע"מ, כלל ביטוח אשראי בע"מ, כלל פנסיה וגמל בע"מ, כללביט מערכות בע"מ, כנף כלל ניהול פיננסים בע"מ.

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter