שאלות ותשובות

שאלות נפוצות כלל BEHAVE

1.כיצד מצטרפים למסלול כלל BEHAVE?

ברכישת פוליסה חדשה או בעת חידוש פוליסה קיימת, ניתן לבקש את המסלול מסוכן הביטוח שלכם או מהמוקד הטלפוני של כלל ביטוח ופיננסים.

עם אימות הנתונים, יתקבל מסרון להורדת אפליקציית "הלחצן של כלל". לאחר שהנהגים הנקובים המורשים לנהוג ברכב, יתקינו את האפליקציה כראוי, ויחברו אותה להתקן ה-Bluetooth של הרכב באופן תקין וקבוע- ניתן יהיה להתחיל ליהנות מההטבות במסלול.

 

2.מה האפליקציה החדשנית כוללת?

אפליקציית "הלחצן של כלל" חדשנית, ייחודית ונוחה לשימוש, אשר מתחברת באמצעות ה-Bluetooth לרכב.

אין צורך בהתקנה ברכב -באמצעות טכנולוגיה חכמה, האפליקציה מציגה את מסלולי הנסיעה, הק"מ ואת ציון הנהיגה שלכם. כמו כן, האפליקציה מציגה את סכום החיסכון, גרפים וסטטיסטיקות, שיאפשרו לכם לשפר את איכות הנהיגה ועוד.

יתר הפרטים,לרבות נתוני הנסיעות שלכם, יוצגו באופן אישי, ולא ישמרו בכלל ביטוח ופיננסים ואף לא יוצגו ליתר הנהגים ברכב.

 

3.האם הנחת מסלול כלל BEHAVE הינה בנוסף על ההנחות הקיימות?

כן! - ההנחה של מסלול כלל BEHAVE  מתווספת להנחות הקיימות במסלול הירוק – נבחרת המוסכים, מערכות למניעת תאונות ועוד, למעט מסלול VAR או כלל מטראז, אשר לא ניתן לרכישה בשילוב מסלול כלל BEHAVE.

 

4.כיצד מתבצע התשלום במסגרת מסלול כלל BEHAVE?

תחילה תשולם הפרמיה המינימאלית הבסיסית בלבד, ותוכלו לבחור בתשלום בהוראת קבע (בנקאית או כרטיס אשראי), עד 12 תשלומים. ניתן להשפיע על גובה הפרמיה (הפרמיה המשתנה) בכל חודש, ואף לאפס אותה, בהתאם לציון הנהיגה שלכם וכמות הק"מ שנסעתם באותו החודש, הכל בהתאם לתנאי המסלול.

הפרמיה המשתנה תחויב מידי חודש, ב- 12 תשלומים, כאשר החיוב הראשון יבוצע כחודשיים לאחר תחילת הביטוח.

 

5. האם יש קנסות לנהגים שאינם זהירים או שנוסעים הרבה?

במסלול כלל BEHAVE אפשר רק להרוויח – גם אם ציון הנהיגה שלכם נמוך או הקילומטראז גבוה – אין קנסות. באמצעות האפליקציה תוכלו ללמוד ולהשתפר. זאת ועוד, שירותי החירום בזמן תאונה, יהיו זמינים עבורכם באופן מלא.

 

6.כיצד אוכל ללמוד ולשפר את איכות הנהיגה שלי?

האפליקציה מציגה לכל נהג את נתוני הנסיעות המלאים שלו, לרבות אירועים שהתרחשו במהלך הנסיעה וסטטיסטיקות שונות, אשר יסייעו לו ללמוד היכן הוא נוהג באופן פחות זהיר, וכיצד ניתן להשתפר ולחסוך בכל חודש.

 

7.האם ניתן לערער על ציון הנסיעה שלי? אם כן - למי עליי לפנות?

כמובן. ניתן לערער על ציון נסיעה ספציפית ולהסיר אותה מחישוב הציון המשוקלל, באמצעות האפליקציה או באמצעות מוקד כלל BEHAVE.

 

8.האם ניתן לרכוש כיסוי נהג זמני במידה והצטרפתי לכלל BEHAVE?

כן, ניתן לרכוש כיסוי לנהג זמני במסגרת המסלול.

שימו לב, כי נהיגה של נהג זמני אינה מחושבת לצורך קביעת זכאות ההנחה בפרמיה המשתנה. כמו כן, נהג זמני אינו זכאי להטבת ביטול השתתפות עצמית ולא ניתן לעקוב אחר נסיעותיו באפליקציה.

 

9.האם ניתן להתנסות בכלל BEHAVE לפני שאצטרף?

בוודאי. ניתן להתנסות במסלול כלל BEHAVE למשך 30 ימים, באמצעות הורדת אפליקציית ה"לחצן של כלל" והרשמה פשוטה לכלל BEHAVE. ההתנסות תאפשר לך להתרשם מהאפליקציה ומנתוני הנהיגה שלך, אולם אינה מהווה הצטרפות לביטוח ואינה מקנה כיסוי ביטוחי.

 

10.אם יש לי שאלה נוספת?

בכל שאלה בנוגע למסלול, מוקד כלל BEHAVE יעמוד לשירותך, בטלפון שמספרו 03-7796810

 

 

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter