שאלות ותשובות

שאלות נפוצות כלל BEHAVE

1. כיצד מצטרפים למסלול כלל BEHAVE?

ברכישת פוליסה חדשה או בעת חידוש פוליסה קיימת, ניתן לבקש את המסלול מסוכן הביטוח שלכם או מהמוקד הטלפוני של כלל ביטוח ופיננסים.

עם אימות הנתונים, יתקבל מסרון להורדת אפליקציית "כלל BEHAVE". לאחר שהנהגים הנקובים המורשים לנהוג ברכב, יתקינו את האפליקציה, יתנו לה את ההרשאות המתאימות ויחברו אותה להתקן ה-Bluetooth של הרכב באופן תקין וקבוע- ניתן יהיה להתחיל ליהנות מההטבות במסלול.

לא קיבלתם מסרון? בדקו אם נמצא בתיקיית הספאם שלכם בטעות או צרו קשר עם הסוכן או מוקד השירות.

 

2. מה האפליקציה החדשנית כוללת?

אפליקציית "כלל BEHAVE" חדשנית, ייחודית, נוחה לשימוש, ומזהה את הנסיעות ברכב המבוטח באמצעות חיישני הטלפון החכם והקישור ל-Bluetooth  שברכב.

אין צורך בהתקנה ברכב. באמצעות טכנולוגיה חכמה, האפליקציה מציגה את מסלולי הנסיעה, הק"מ ואת ציון הנהיגה שלכם, כמו גם גרפים וסטטיסטיקות, שיאפשרו לכם לשפר את איכות הנהיגה ועוד. כמו כן, אפליקציית הלחצן של כלל, מציגה את הק"מ והציון החודשי לפוליסה ואת סכום החיסכון החודשי במסגרת המסלול.

יתר הפרטים, לרבות נתוני הנסיעות שלכם, יוצגו באופן אישי באפליקציית "כלל BEHAVE" ולא יוצגו ליתר הנהגים ברכב. יש לציין כי פרטי נסיעותיכם ברכב חסויים אף ל"כלל ביטוח ופיננסים", למעט פרטי נסיעות שאירעו בהן תאונות.

 

3. האם הנחת מסלול כלל BEHAVE הינה בנוסף על ההנחות הקיימות?

כן! ההנחה של מסלול כלל BEHAVE מתווספת להנחות הקיימות במסלול הירוק – נבחרת המוסכים, הנחת חובה, הנחת מערכות למניעת תאונות (מלת"ד) ועוד. המסלול לא ניתן לשילוב עם מסלולי ההטבות VAR או כלל מטראז'.

 

4. כיצד מתבצע התשלום במסגרת מסלול כלל BEHAVE?

את הפרמיה המינימאלית הבסיסית, ניתן לשלם בתשלום בהוראת קבע (בנקאית או כרטיס אשראי)- עד 12 תשלומים.

את חיובי הפרמיה המשתנה, המשקללת את ההנחה החודשית, בהתאם לביצועיכם ברכב (ציון וק"מ מצטבר), תשלמו מדי חודש ב- 12 תשלומים. אם קיבלתם ציון חודשי של 95 ומעלה עם קילומטראז' הנמוך מ-400 ק"מ – תוכלו שלא לשלם כלל פרמיה משתנה באותו החודש*!

החיוב הראשון של הפרמיה המשתנה יבוצע כחודשיים לאחר תחילת הביטוח, בהתאם לשיטה: בחודש הראשון נוהגים, בחודש השני מחשבים את גובה החיוב וההנחה, ובחודש השלישי משלמים

*בצבירת 6 נסיעות לכל הפחות, ובתנאי שכל הנהגים התחברו לאפליקציה באופן תקין. 

 

5. מדוע קיבלתי חיוב גבוה יותר החודש לעומת החודש שעבר?

במסלול כלל BEHAVE ניתן רק להרוויח!

גובה תשלום הפרמיה המשתנה מדי חודש מושפע ממספר ימי הביטוח בחודש, ומגובה ההנחה החודשית שקיבלת, בהתאם לציון ולק"מ באפליקציה. גם אם בחודש אחד הייתם זכאים להנחה לא גבוהה, באמצעות האפליקציה תוכלו ללמוד מהנתונים המוצגים אודות נהיגתכם ולהשתפר, כדי שבחודש הבא תקבלו ציון גבוה יותר ותוכלו לחסוך יותר.

 

6. כיצד אוכל ללמוד ולשפר את איכות הנהיגה שלי?

האפליקציה מציגה לכל נהג את נתוני הנסיעות המלאים שלו, לרבות אירועים שהתרחשו במהלך הנסיעה וסטטיסטיקות שונות, אשר יסייעו לו ללמוד היכן הוא נוהג באופן פחות זהיר, וכיצד ניתן להשתפר ולקבל הנחה בכל חודש.

 

7. האם ניתן לערער על ציון הנסיעה שלי? אם כן - למי עליי לפנות?

כמובן. ניתן לערער על ציון נסיעה ספציפית ולהסיר אותה מחישוב הציון המשוקלל, באמצעות האפליקציה או באמצעות מוקד כלל BEHAVE העומד לשירותך, בטלפון שמספרו 03-7796810.

 

8. האם ניתן לרכוש כיסוי נהג זמני במידה והצטרפתי לכלל BEHAVE?

ניתן להוסיף לפוליסה כיסוי לנהג זמני, בהתאם לתנאי הכיסוי בפוליסה. חשוב להבהיר, כי נהיגה של נהג זמני אינה משוקללת לצורך קביעת זכאות לקבלת ההנחה בפרמיה המשתנה של הביטוח המקיף לרכב במסלול כלל BEHAVE. כמו כן, נהג זמני אינו זכאי להטבת ביטול השתתפות עצמית ולא יוכל לעקוב אחר נסיעותיו באפליקציה.

 

9. יש לי טלפון כשר או בעל הגבלות טכניות – האם אני מתאים להצטרפות למסלול?

על כל הנהגים הנקובים בפוליסה לתעד את נסיעותיהם ברכב המבוטח. אם אחד הנהגים לא יכול לתעד את נסיעותיו ברכב – הזכאות להטבות מסלול כלל BEHAVE עלולה להיפגע.

 

10. אם יש לי שאלה נוספת?

בכל שאלה בנוגע למסלול, מוקד כלל BEHAVE עומד לשירותך, בטלפון שמספרו 03-7796810.

 

 

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter