נגישות

קבוצת כלל ביטוח, רואה חשיבות רבה במתן שירות נגיש, לאנשים עם מוגבלויות, תוך שמירה על כבודם ופרטיותם. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים להנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי הארגון.

 

בימים אלו אנו משקיעים משאבים כדי לאפשר נגישות מלאה. ההתאמות שנבצע, יאפשרו לאדם עם מוגבלות לקבל שירות באופן עצמאי ושוויוני. אנו פועלים על פי הנדרש בחקיקת הנגישות ואף מעבר לכך. עפ"י חקיקה זו נכסינו מונגשים בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות וכן נושאים בתחום נגישות השירות. עובדי קבלת הקהל הוכשרו במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות כמו גם מנהלי המוקדים. 

 

 

  • מוקדי שירות טלפוני - מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל מבוטחינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והוא ללא מוסיקת רקע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - כלל ביטוח מעמידה עבור מבוטחיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים: קובץ PDF מותאם לתכנת הקראה, קובץ קול, דף מודפס בכתב מוגדל. מסירת המידע הינו ללא עלות ומיועד עבור אנשים עם מוגבלות.
  • עמדות שירות מונגשות - כחלק מפעילותנו להנגשת סניפי קבלת קהל עבור אנשים עם מוגבלות, הותאמו וצוידו העמדות במכשיר שמיעה ("לולאת השראה").

 

 

דרכי יצירת קשר

כלל מעניקה ללקוחותיה מגוון דרכים ליצירת קשר וקבלת שירות:
מוקד שירות לקוחות 5454*
פקס שמספרו 077-6383190, או 077-6383190

לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של חברת כלל ביטוח:
 

אבי אופיר
דוא"ל - negishut@clal-ins.co.il
טלפון - 077-638-7801
פקס - 077-555-6594


 

הגב' ארית שני-טל, עו"ד

הממונה על פניות הציבור 
"קבוצת כלל ביטוח"
ת.ד. 37070
תל אביב 6136902

טלפון - 077-6387767
פקס -  077-6383495
או באמצעות דוא"ל -  TlunotHatz@clal-ins.co.il

 

נגישות אתר האינטרנט
רשימת מוקדי כלל ביטוח