ביטוח נסיעות - נוסעים לחו"ל בראש שקט

ביטוח נסיעות - נוסעים לחו"ל בראש שקט

רגע אחרי שסגרתם את הדיל לחופשה מפנקת ולפני שתארזו את המזוודות ותצאו לנופש החלומי שלו חיכיתם תקופה ארוכה, דאגו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, כדי שתוכלו לנסוע בראש שקט לכל מקום בעולם. הדקו חגורות, קריאה אחרונה לנוסעים... טיסה נעימה!

 

סגרתם כבר את הדיל האטרקטיבי ביותר עבורכם לנופש מפנק בחו"ל או אולי ערכתם כבר את רשימת הקניות ההכרחית לכל נסיעה, כל שנותר לכם כעת הוא לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שהפך כבר לחלק בלתי נפרד מרשימת ההכנות טרם היציאה מהארץ.

מדוע, אם כן, ביטוח הנסיעות הפך למצרך הכרחי שאמור להימצא ברשות כל מטייל בחו"ל, ללא קשר לאופי הטיול, יעד החופשה ואורכה? זאת מאחר, ורבים מאיתנו נוהגים לא לקחת בחשבון את האפשרות שהטיול החלומי אותו תכננו תקופה ארוכה, לפרטי פרטים, עלול להיות מופרע על ידי אירועים בלתי צפויים כמו מחלה או תאונה, שעלולים להפוך את הנופש המפנק ל"חוויה" לא נעימה.

חשוב להבהיר כי אדם שלא ביטח עצמו בביטוח נסיעות, עלול למצוא עצמו במקרים לא צפויים שכאלה, בבעיה עליה הוא ישלם ביוקר, תרתי משמע. חשוב שתדעו כי עלות אשפוז ממושך בבתי חולים בחו"ל עלולה להסתכם באלפי דולרים ואם לא יהיה ברשותכם ביטוח נסיעות, תצטרכו לשאת לבדכם בנטל הכספי הכבד.

 

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל?
ביטוח הנסיעות לחו"ל מציע לכם פתרון לבעיות בריאות מגוונות שעלולות להיגרם במהלך הנסיעה, כל זאת על מנת לאפשר לכם נסיעה בראש שקט.
פוליסת הביטוח הבסיסית כוללת הוצאות רפואיות ואשפוז בחו"ל, פינוי אווירי וימי ממקום האירוע לבית חולים קרוב או בית חולים המתאים למצבו, טיפולי חירום בשיניים או חניכיים,
הטסה רפואית, העברת גופה לישראל, שהייה נוספת בחו"ל של המבוטח לאחר תום תקופת הביטוח, שינוי כרטיס טיסה, הוצאות מלווה והוצאות רפואיות הקשורות ו/או נובעות מהיריון עד השבוע ה-12 שהתגלה לראשונה בחו"ל.

 

אילו כיסויים מומלץ לרכוש בכל נסיעה?
איתור חיפוש לחילוץ
חבות כלפי צד שלישי
ביטול נסיעה
קיצור נסיעה
מטען (כבודה)- אבדן או גניבה

ביטול השתתפות עצמית לאירוע רפואי בחו"ל

 

כיסויים לרכישה בהתאמה לאופי הנסיעה והמצב הבריאותי
כיסוי למכשיר אלקטרוני אחד
הרחבה להיריון עד שבוע 30
הרחבה למצב בריאותי קיים
נספח הרחבה למצב בריאות קיים כולל מצב בריאות קיים שאינו יציב
ספורט אתגרי
ספורט חורף
 

כיצד מגישים תביעה במקרה של אירוע ביטוחי בנסיעה לחו"ל?
אם ברשותכם ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב שתורידו את האפלחקציה "הלחצן של כלל" טרם הנסיעה לחו"ל, כי במקרה של אירוע בחו"ל תוכלו להפעיל את השירותים העומדים לרשותכם באפליקציה בהתאם לסוג האירוע שהתרחש בחו"ל.

במקרה של גניבה או אובדן לתיק האישי ולחפצים יקרי ערך שעמם יצאתם לחו"ל, יש לשלוח לחברת הביטוח ערכה להגשת תביעה או להגיש תביעה מקוונת, בצרוף תיאור מדויק של נסיבות ופרטי האירוע. תנאי הכרחי לטיפול בתביעות אלה הוא אישור משטרה ממקום האירוע בחו"ל. חשוב לזכור כי, גם קבלות המעידות על רכישת הפריטים חשובות לצורך הגשת התביעה. בנוסף ובמידה ונאלצתם לשלם דמי ביטול על כרטיס הטיסה או על שרותי הקרקע בשל מקרה חירום, ישנה אפשרות לקבל על כך פיצוי כספי. במקרה זה עליכם להודיע לסוכן הנסיעות ללא דיחוי, ולמלא את הטפסים הנדרשים.

 

חשוב לזכור, לפני הנסיעה הבאה, לא מקלים ראש ולא לוקחים סיכונים מיותרים - הקפידו להצטייד לפני כל חופשה בביטוח נסיעות לחו"ל שיקנה לכם בטחון אישי ויסייע לכם לנסוע לחופשה החלומית שלכם בראש שקט, במחשבה שנסיעתכם מכוסה מפני כל בעיה, בריאותית או כספית. יתרה מכך, מומלץ לכם לפני כל נסיעה להשקיע ברכישת ביטוח נסיעות שמתאים לאופי הטיול שלכם ולשקול האם יש צורך בהוספת הרחבות שיתאימו לצרכיכם.

 

בנסיעה הקרובה משאירים את הדאגות בבית! שתהיה לכם נסיעה נעימה ובטוחה.

למידע נוסף ורכישה

 


*המידע דלעיל הינו מידע כללי וחלקי ואינו כולל התייחסות מקיפה לכל ההיבטים הרלוונטיים והנושאים הנוגעים לעניין. מדובר במידע שמטרתו לתת מושג בסיסי בלבד אודות העניין המתואר. אין במידע כדי להוות או להחליף יעוץ ביטוחי ו/או פנסיוני ו/או אחר מכל מין וסוג שהוא והחברה אינה אחראית על כל נזק שיגרם למשתמש באתר או לצד שלישי כלשהו, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה.

 

לפתיחת רשימה לחץ אנטר יש להשתמש בחיצי המקלדת לשינוי הערך ש להקליד את שם היישוב ולעבור באמצעות חצי המקלדת בין היישובים המתאימים ברשימה ולבחור את היישוב באמצעות מקש ה-Enter